
Peter Hajduček
Founder & CEO
Founder & CEO
Director of Engineering
Pokud pro tebe nemáme žádnou otevřenou nabídku, napiš nám i tak.
Nechte nám svůj e-mail a my vás budeme informovat o nových nabídkách společnosti Footshop a
Český internetový obchod Footshop se zaměřuje na prodej tenisek, oblečení a módních doplňků prémiových značek. E-shop funguje ve 13 jazykových mutacích ve 150 zemích světa. V evropských metropolích najdete i pět kamenných prodejen.
e-commerce online obchod
Peter Hajduček, Marcel Vargaeštók
2012
200
Peter tvrdí, že nebýt Justina Biebera, který propagoval většinu tenisek nabízených Footshopem, tak by obchod již neexistoval. Tržby zachránily především tenisky značky Supra, které Justin často nosí.
Footshop změnil logo. Nový návrh je z dílny grafického studia Najbrt - má lépe zdůrazňovat prémiovost značky a podněcovat její drzou dravost. Ačkoliv návrh v některých internetových diskuzích sklidil kritiku především za zběsilé linky, které se do názvu firmy různě propisují. „Šlo o to zachytit street smart drzost, se kterou můžete něco škrtnout, na něco se podepsat. Čáry jsou podložené disciplinovaným řemeslem a expertízou,“ vysvětlilo záměr studio Najbrt
společnost se umístila v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE 2019 na 28. místě
tržby dosahují 560 milionů korun a vzniká první teniska pod mezinárodní značkou Footshop x KangaROOS
otevření první prodejny na Bubenské ulici v Praze spojené s open-air rapovým koncertem
založení Footshop