Veškerá komunikace ze strany StartupJobs ke startupům je směřována na kontaktní e-mail, který jste zadali do profilu. Udržujte prosím proto tuto adresu aktuální.
Přihlašování kandidátů probíhá na StartupJobs pouze přes přihlašovací formulář. Do nabídky není povoleno vkládat externí odkazy na kariérní stránky firmy nebo její kontaktní údaje. Pokud si chce zákazník nastavit zasílání kandidátů do interního systému firmy, může si pro každou pozici nastavit webhook, případně propojit systém přes ATS. Více informací o obou způsobech najdete na této stránce.
Veškeré vložené nabídky podléhají schválení ze strany StartupJobs, které si vyhrazuje právo na jejich úpravu, a to především mazání odkazů a kontaktních údajů v nabídkách a úpravu kategorií a typů úvazku u nabídky tak, aby zvolené kategorie a úvazek co nejlépe korespondovaly s nabízenou prací.
Ke schválení pracovní nabídky dochází standardně do druhého pracovního dne.
Po schválení nabídky je nabídka zveřejněna:
Platnost nabídky je 30 dní a její cena se řídí platným ceníkem.
Pro nabídky platí tato pravidla:
Po automatickém prodloužení nabídky je vystavena klasická faktura se splatností 14 dní. Cena za automatické prodloužení je stejná jako za vložení nebo standardní prodloužení nabídky.
Automatické prodloužení nabídek je možné kdykoliv změnit zpět na ruční prodlužování.
Na všechny placené nabídky se vztahuje garance spokojenosti. Pokud se na nabídku po celou dobu platnosti (tedy od data vložení nabídky) přihlásí méně než 3 kandidáti a zákazník splní pravidla inzerce (tzn. nabídka není diskriminační, název není kapitálkami, a neobsahuje žádné externí odkazy a kontaktní údaje) a nabídka je vystavena minimálně 30 dní, vrátíme na profil zákazníka kredity v hodnotě Základní nabídky (platí pro všechny placené balíčky). O tuto kompenzaci je třeba se přihlásit do 10 dní od skončení platnosti nabídky a je nenároková. Garanci lze uplatnit pouze u nabídek, které splní pravidla cashback programu.
Tzv. Free nabídky mohou využívat jen firmy, které používají naše řešení kariérních stránek. Pokud chce zákazník začít využívat naše řešení kariérních stránek, kontaktuje naší podporu na adrese [email protected] a vkládání free nabídek mu bude povoleno.
Pro nabídky je možné objednat copywriting (tedy přepsání textu). K vytvoření nového textu musí být splněny tyto předpoklady - vyplnění dotazníku s doplňujícími otázkami, zaslání původního textu nabídky (případně popis pracovní náplně).
Nový text je psán v českém jazyce, není-li domluveno jinak a je zaslán zákazníkovi do tří pracovních dnů od vyplnění dotazníku.
Cena copywritingu se řídí platným ceníkem.
Součástí balíčku s HotJobs je přednostní řazení nabídky a její zvýraznění v seznamu nabídek. Nabídka je také zahrnuta ve speciálním newsletteru a je pro ni vytvářena kampaň na Facebooku.
Pokud skončí platnost nabídky dříve než platnost HotJobs, je nabídku třeba prodloužit o měsíc, jinak je HotJobs pro nabídku bez náhrady ukončen. Není možné převádět HotJobs mezi jednotlivými nabídkami.
Podobně jako u nabídek je i u HotJobs možno nastavit automatické prodlužování, ke kterému dochází po vypršení platnosti nabídky. Upozornění o automatickém prodloužení HotJobs je odesíláno na e-mailovou adresu, kterou máte uvedenou jako kontaktní. Po automatickém prodloužení HotJobs je vystavena klasická faktura se splatností 14 dní. Cena za automatické prodloužení HotJobs je stejná jako za vložení nebo standardní prodloužení nabídky. Automatické prodloužení HotJobs je možné kdykoliv změnit zpět na ruční prodlužování v detailu nabídky. Vezměte prosím na vědomí, že automatické prodloužení nabídky a automatické prodloužení HotJobs je třeba zapnout a případně vypnout každé zvlášť. V případě, že by měl být automaticky prodloužen HotJobs pro nabídku, jež vyprší dříve než prodloužený HotJobs, k prodloužení služby HotJobs nedojde.
Cena HotJobs se řídí platným ceníkem.
Podmínkou k tzv. jednorázovému topování nabídky (nabídka se znovu objeví na začátku výpisu nabídek v relevantních kategoriích) je aktivní HotJobs. Nabídky s balíčky Extra 30 a VIP jsou automaticky “topovány” v polovině jejich platnosti.
Pro PPC kampaně si zákazník stanovuje jejich rozpočet (minimální částka je 4000 Kč). Rozpočet je rozdělen mezi kampaně na Facebook a Google AdWords, pokud není domluveno se zákazníkem jinak. V případě, že má zákazník zájem využít pouze jeden z kanálů, je třeba na to upozornit ještě před spuštěním kampaně.
Pokud chce zákazník použít pro kampaň vlastní vizuály, zašle je v požadovaném rozměru (1080x1080 px) na adresu naší podpory - [email protected].
Výsledky kampaní jsou zasílány po skončení kampaně (případně v průběhu) na základě požadavku zákazníka.
Stejně jako u PPC kampaně si i zde zákazník stanovuje rozpočet. Pro kampaň je využíván primárně Facebook s cílením na relevantní uživatele podle zaměření inzerátu. Rozdíl oproti standardním PPC kampaním je ten, že u tohoto typu propagace garantujeme stanovený počet relevantních zobrazení.
Objednáním této propagace si zákazník objednává připnutí nabídky na první tři místa v seznamu nabídek ve vybraných kategoriích. Nabídka je následně po dobu jednoho týdne ve vybrané kategorii na každé stránce zvýrazněna štítkem "TOP". Pokud jsou nabídky ve vybrané kategorii vypsány na více stránek, nabídka bude na prvních třech pozicích na všech stránkách.
Veškeré objednávky a tedy i faktury je možné zrušit do 24 hodin od objednání.
Standardní doba splatnosti faktur (zálohových i klasických) je 14 dní.
Objednávky můžete uhradit ihned kartou nebo zvolit platbu na fakturu, kterou můžete opět buď zaplatit ihned kartou nebo také bankovním převodem.
Po automatickém prodloužení standardně vystavujeme klasické faktury se splatností 14 dní.
U firem s pozitivními zkušenostmi schvalujeme nabídky ihned po vložení (nečekáme tedy na úhradu faktury). Pokud u firmy evidujeme fakturu více než 20 dní po splatnosti, zavádíme následující opatření:
Pro inzerci je také možné zakoupit kreditový balíček a z něho dále inzerci hradit. Platí, že 1 kredit odpovídá 1 Kč na služby StartupJobs. Platnost kreditů je jeden rok od zakoupení a nakoupené kredity jsou nevratné.
Za startup je pro účely inzerce na StartupJobs považována firma, která působí na trhu maximálně 10 let, má maximálně 500 zaměstnanců a zároveň podniká v oblasti technologií nebo v e-commerce.
Profil firmy je v seznamu startupů zveřejněn spolu se schválením první nabídky.
Veškeré vložené firmy prochází schvalovacím procesem. StartupJobs si vyhrazuje právo umožnit inzerci i subjektům mimo naše vymezení startupu a naopak nepovolit inzerci subjektům, jejichž inzercí by mohlo dojít k poškození značky StartupJobs.
Na StartupJobs není umožněna inzerce personálním agenturám, headhunterům apod. - je povoleno hledat zaměstnance pouze do inzerujícího subjektu, který splňuje výše uvedenou definici startupu.
Startupům není povoleno hlásit se na nabídky ostatních firem, pokud k tomuto jednání dojde, profil startupu bude zablokován a smazán.
Startupy mohou oslovit talenty pouze s nabídkou práce, v rámci které jim byl zpřístupněn profil talenta na StartupJobs. Je zakázáno talenty kontaktovat s obchodními sděleními a jinými nabídkami nesouvisejícími s tou kterou pozicí inzerovanou na StartupJobs.
Pro informace k GDPR navštivte stránku o VOP, osobních údajích a cookies.
StartupJobs.com s.r.o. si vyhrazuje právo kdykoliv upravit podmínky, a to i bez udání důvodu.