🎯 Head of Marketing pro datový startup s globální ambicí
Do datového startupu Carl Data Company hledáme zkušeného markeťáka, který by si vzal pod křídla marketing našich produktů. Naší misí v Carlovi je, aby influencer marketing byl díky datům a AI globálně transparentnější a efektivnější – pro firmy i pro tvůrce. Náš produktový ekosystém se skládá z mobilní appky Carl for Social pro influencery a tvůrce obsahu, a ze SaaS nástroje Carl for Social Business pro značky. Díky datům a pokročilým AI modelům pomáháme tvůrcům růst na sociálních sítích, a firmám jako O2, foodora nebo Ikea chytře spolupracovat s influencery a tvořit obsah, který přináší businessové výsledky. Náš marketingový cíl? Aby o nás vědělo co nejvíc lidí. Aplikaci si stahovalo co nejvíc tvůrců. A firmy měly jasno, že spolupráce s influencery začíná u nás.
O čem je tahle role?
Pokud hledáš v práci ownership, svobodu, zodpovědnost a pestrost, tak je tahle role pro Tebe. Tvým cílem bude zastřešit globální B2B i B2C marketingové aktivity napříč kanály a cílovkami - ať už ty rozjeté nebo zcela nové. Budeš mít pod sebou celý funnel od budování brandu Carl for Social pro získání důvěry influencerů v naše řešení, až po performance akviziční aktivity pro získání nových značek, které si vyzkouší náš Carl for Social ekosystém.
K ruce budeš mít malý tým šikovných markeťáků a freelancerů, přístup k founderům a produktovému týmu a prostor zkoušet, co funguje a co naopak vůbec. Fail-fast přístup a poučení z vlastních chyb u nás je denní realita. Chceme dělat velké věci v globální škále a zároveň se snažíme udržet nohama na zemi. A přesně takového hledáme i parťáka k nám - někoho, kdo chce mít možnost vymýšlet a prozkoumávat nové strategické směry, ale umí si i vyhrnout rukávy a třeba poslat mailingovou kampaň nebo naklikat jednoduchou microsite.
S čím potřebujeme pomoct?
Nastavení a zodpovědnost za exekuci B2B i B2C marketingové strategie pro růst získávání B2B leadů, app installs i budování brandu.
Řízení marketingového týmu (v tuto chvíli 2x part-time & externisté)
Exekuční vedení marketingových oblastí:
PPC kampaně – koordinace externistů, rozpočty, cíle, vyhodnocování
Emailing & CRM – segmentace, automatizace, reaktivace
Obsah a content marketing – koordinace externistů, newslettery, blog, weby a microsites, case studies.
Social media & influenceři – koordinace externistů, Instagram, TikTok, LinkedIn
PR, eventy, konference, product awards
Tracking a důraz na datové řízení marketingu - rozvoj a nastavení klíčových KPIs, budget management, ROI jednotlivých kanálů
Neustálé testování, hledání hacků, growth-oriented přístup
Koho hledáme?
Máš seniorní zkušenost v marketingu, ideálně v digitálním produktu nebo SaaS (5+ let výhodou)
Víš, co je CAC, LTV, ROAS nebo conversion rate
Umíš postavit strategii, ale taky si otevřít Meta Business Manager, Figmu nebo Intercom a pochopit, co se děje
Rád pracuješ s lidmi a vedeš tým, ale umíš i dodat práci a rád(a) jsi hands-on
Baví tě data a víš, že bez čísel to nejde. Zároveň rozumíš i kreativnímu procesu a budování značky
Domluvíš se minimálně česky a anglicky – aplikace je globální, naše velké trhy jsou i LATAM, takže španělština výhodou 🙂
Co nabízíme?
Možnost řídit marketing produktu s globálním potenciálem s desítkami platících klientů a desítkami tisíc users naší appky
Práce v zainvestovaném startupu a pod značkou, kterou mají klienti i uživatelé rádi
Spolupráci se zakladateli, kteří mají drive, důvěru a zkušenosti
Prostor pro vlastní iniciativu a rychlý dopad – věci se u nás dějí hned
Kancelář v centru Prahy (Zenwork, výhled na Hrad, skvělá káva included)
Hybridní režim – počítáme s tebou v kanceláři 3–4× týdně
Férové finanční ohodnocení + bonusová složka navázaná na výkon
Firemní technika, tools, budget na vzdělávání a osobní rozvoj
Co dál?
Pošli nám CV, LinkedIn nebo cokoliv, co o tobě řekne víc.
Ozveme se co nejdřív a domluvíme se na kafe, call nebo walking meeting, ať se poznáme a vidíme, zda si sedneme.
