Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Operations Support Specialist

Operations Support Specialist

  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 06. 11. 2025

🧭 Chceš být u revoluce v logistice?

Jsme grid.online – rychle rostoucí logistický startup z Prahy, který inovuje last-mile doručování zásilek. Budujeme digitální marketplace a technologii pro přepravu zásilek, který pomáhá největším e-commerce a balíkovým přepravcům, aby nemuseli stavět větší a větší flotilu dodávek, ale pro doručování zásilek se mohli zapojit do sítě (gridu) a snadno si dopravy objednávat a programovat: rychleji, přesněji a s nižšími náklady. Představ si grid jako elektrickou síť, akorát na přepravu. Do našeho Operations týmu hledáme posilu, která pomůže kurýrům a klientům v síti fungovat hladce a řešení jejich problémů automatizovat.

🌍 Kdo jsme – grid.online

Vznikli jsme jako spin-off z Liftaga, takže náš tým už má zkušenost s budováním marketplacu, kterou jsme překlopili do světa logistiky. Doručujeme zásilky pro top hráče na trhu, ale děláme to jinak: Nestavíme další flotilu vozidel s naší značkou na kapotě, ale agregujeme volnou přepravní kapacitu vozidel, která už ve městech něco doručují. Máme za sebou úspěšné investiční kolo, uzavřené smlouvy s největšími klienty a tým srdcařů, co věří, že jsme narazili na nový model udržitelnější logistiky, který můžeme exportovat do světa.


🧑‍💻 Koho hledáme?

  • Umíš efektivně a lidsky komunikovat s kurýry, kolegy z týmu a klienty. Baví Tě pomáhat a řešit i složitější problémy.
  • Máš smysl pro detail a řešíš věci pečlivě a zodpovědně: Nestavíme tu další korporaci a proto je nutné, aby se lidi ozvali, pokud je něco špatně.
  • Dokážeš se dobře zorientovat v systémech a nástrojích a hledáš nové možnosti (v interních systémech, datech, AI nástrojích).
  • Pracuješ samostatně, ale víš, kdy a jak si říct o pomoc.
  • Máš chuť být součástí startupového prostředí – rychlého, ale přímého a smysluplného.
  • Minimálně 3 dny v týdnu můžeš být s námi v kanceláři v Karlíně.

🔧 Co budeš dělat?

  • Vyřizovat ticketové požadavky kurýrů a klientů v systému Daktela.
  • Pomáhat s onboardingem nových kurýrů.
  • Řešit věci, které jsme zatím systémově neautomatizovali :
    • kompenzace kurýrů za nestandardní situace  
    • řešení reklamací,  zpětné vazbu od kurýrů, podněty ke zlepšení aplikace,
    • další postupy, které tvoří know-how grid.online (top secret) 

  • Dávat impulzy k další automatizaci řešení problémů a procesů.
  • Spolupracovat s Head of Operations, zakladateli a celým grid.online týmem (jsme malý tým s vysokou přidanou hodnotou, chceme řešit ty nejzajímavější problémy a zbytek automatizovat).
  • Pracovat pouze v denním režimu, žádné víkendy.

Co od tebe potřebujeme?

  • Perfektní češtinu slovem i písmem, čím lepší angličtina, tím lépe pro budoucí rozvoj ve firmě.
  • Zkušenost s podobnou pozicí je výhodou, ale ne podmínkou.
  • Základní orientaci v online nástrojích (Google Workspace, ticketing systémy apod.). Práce s daty výhodou.
  • Zdravý selský rozum a chuť se učit.

📩 Zní to zajímavě?

Tak nám napiš  pár vět o sobě a pošli CV. Těšíme se na setkání v Karlíně!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.