🚀 Marketingový specialista/ka pro B2B e-commerce marketingovou platformu
Ahoj budoucí uchazeči,
jestli jsi si otevřel/a tuto pracovní nabídku, tak to dost možná znamená, že jsi právě ty tím, koho hledáme. Práce, kterou pro tebe máme je pestrá ale i náročná. Budeš s námi budovat marketingový kanál pro e-shopy, který ve střední Evropě nemá konkurenci. Budeš dělat tak trochu sales, tak trochu marketing a tak trochu analytiky.
No, ale bude tam i dost zábavy, protože nejsme žádný zkostnatělý korporát, kde máš jasně stanovené hranice. Když si něco ve firmě vymyslíme, tak to vyzkoušíme a pokud to bude fungovat, zařadíme to do naší stálé činnosti. To znamená, že budeš spolu-utvářet celé fungování Děkovačky a kam směřujeme!
Jsme český startup založený v roce 2021, který jako první přináší do ČR, SK, PL, HU a RO zcela nový marketingový kanál - děkovací stránku e-shopu.
Asi si řekneš, co je tak převratného na děkovací stránce e-shopu. Je to hlavně to, že nikdo ji nevyužívá k dalšímu marketingu a také zákazníci na ni nemají "reklamní slepotu". Tento typ marketingu má na západě své postavení v marketingovém mixu e-shopu, ale v zemích, na které se zaměřujeme my, jej nikdo další nerozvíjí.
Máme tedy před sebou obrovskou výzvu ale i obrovské množství zábavy při budování zcela nového trhu!
Budeš pracovat na platformě, kterou využívá například Decathlon, Philips, Kärcher, Svět Plodů, Kilpi a stovky dalších…
TIP pro uchazeče/ku: Podívej se na náš web a zjisti jak Děkovačka funguje. Pokud tě to instantně nadchne, neboj se nám napsat nebo rovnou nahrát video.
Hledáme člověka, který:
se nebojí pracovat ve start-upu, který inovativně vytváří nový marketingový kanál pro e-commerce,
je ideálně se zkušenostmi z e-shopu nebo marketingové agentury,
má zkušenost se správou soc. sítí značky nebo projektu,
umí nastavit kampaně v META rozhraní,
orientuje se ve výkonnostním marketingu a jeho nástrojích,
poradí si s e-mail marketingem,
píše dobře česky a domluví se taky anglicky (fungujeme v 5 zemích),
zvládá základní grafické úpravy a návrhy v Canvě a ideálně i střih videí,
nebojí se vystupovat před kamerou, aby nahrával marketingové spoty,
nebojí se vystupovat na veřejnosti (jezdíme často na konference, kde máme stánek a přednášíme).
Co budeš mít na starosti:
sociální sítě (FB, IG, YT, TW) - plánování a publikace obsahu,
e-mailing - pravidelná rozesílka newsletterů, automatizace a to na B2B klienty i B2C zákazníky,
správa výkonnostních kampaní - za pomoci externích specialistů,
organizaci našich stánků na konferencích, přednášky, webináře, atp…
aktivní oslovení našich zákazníků s různými nabídkami a upselly.
Pošli nám tvůj životopis a motivační dopis. Těšíme se až spolu vybudujeme něco úžasného!