Customer success manager
Hledáme customer success managera pro další růst firmy. Trime je prémiová značka doplňků stravy, která se zaměřuje na produkty z celistvých potravin inspirované přírodou. Jsme dynamicky rostoucí start-up, jehož velikost se téměř každý rok zdvojnásobí, a právě jsme zahájili expanzi do dalších zemí. Jsme mladý tým s jasným posláním a velkými ambicemi poskytovat ty nejlepší produkty a služby.
Náplň práce zahrnuje:
- Zajištění spokojenosti a pozitivní zkušenosti zákazníků.
- Podílení se na strategiích pro udržení zákazníků.
- Analýza zákaznických dat s cílem identifikovat trendy a příležitosti ke zlepšení.
- Automatizovat a zefektivňovat interní procesy
- Úzká spolupráce s marketingovým a front-end teamem
- Podílení se na expanzi a lokalizaci jednotlivých trhů
Koho hledáme
- Zkušenost v e-commerce, marketingu nebo CX
- Tech mindset: baví tě technologie a neustále sleduješ co je nového?
- Silné organizační schopnosti, tah na branku, samostatnost a zodpovědnost
- Angličtina pro každodenní komunikaci (psaná i mluvená) je nutností
- Zkušenosti s vedením teamu
Nabízíme
- Rychle rostoucí prostředí a možnost viditelně ovlivnit výsledky.
- Prostor pro růst a učení.
- Flexibilitu (hybrid/remote dle domluvy), férové odměňování dle zkušeností.
- Smysluplné produkty a hlavně tým, který táhne za jeden provaz.