First Level Support pro SaaS systém Teamogy
Hledáme samostatného a technicky zdatného kolegu nebo kolegyni, který/á bude partnerem našim klientům při řešení jejich dotazů a požadavků. NEHLEDÁME dispečera a operátora helpdesku. HLEDÁME člověka, který rozumí firmám, umí analyzovat problém, doptat se na jeho příčinu a navrhnout řešení - a to s klidem, empatií a profesionalitou.
O čem tato pozice je?
Tato pozice je klíčová pro každodenní spokojenost našich klientů. First Level Support zajišťuje hladký chod komunikace, pomáhá s řešením běžných požadavků a správně identifikuje ty, které je potřeba posunout dál na technický (second level) nebo vývojový tým. Hledáme člověka, který rozumí uživatelům i systému, dokáže se rychle zorientovat v problému a nebojí se přemýšlet v souvislostech. Součástí práce je i spolupráce s onboardingovým týmem při přebírání nových klientů, testování nových funkcí, tvorba manuálů a rozvoj AI nápovědy pro uživatele.
Co bude náplní práce
Podpora klientů a komunikace
Obsluha všech kanálů, kterými přicházejí požadavky a dotazy klientů (zejména online chat, e-mail)
Samostatné online konzultace a vzdálená pomoc uživatelům
Správná detekce problému - umět se doptat, zjistit skutečnou potřebu a definovat zadání
Poskytování rychlého řešení s využitím interní knowledge base a manuálů
Eskalace složitějších případů na second level a komunikace s klientem po celou dobu řešení
Evidence a řízení úkolů (podnětů)
Vedení a správa úkolů v interním systému Teamogy - zadávání, aktualizace a sledování jejich plnění
Kontrola termínů, prioritizace a posouvání úkolů k řešení mezi týmy (onboarding, support, vývoj)
Zajištění plynulého toku informací a aktualizace stavu požadavků vůči klientům i interně
Udržování přehledné dokumentace k jednotlivým případům
Technická práce
Základní nastavení v systému, pokročilé nastavení v registrech, kontrola konfigurací
Práce s daty - příprava a kontrola dat pro import, základní analýza správnosti dat
Orientace v procesech a workflow klienta (procesní mapy)
Spolupráce a zlepšování
Spolupráce na tvorbě manuálů, nápověd, checklistů a AI podpory
Testování nových AI nástrojů a automatizací v rámci supportu
Účast na převzetí klienta po onboardingu - kontrola nastavení, příprava přechodu
Aktivní podíl na vylepšování interních procesů a sdílení zkušeností s týmem
Koho hledáme
Hledáme člověka, který má technické myšlení, dokáže propojit znalost systému s pochopením potřeb uživatele a zvládne věci vyřešit až do rozumné technické úrovně - například úpravou nastavení systému. Zároveň hledáme člověka, který komunikuje s klidem a empatií, umí si udržet přehled a být spolehlivou oporou jak pro klienty, tak pro interní tým.
Hledáme člověka, který:
Má základní orientaci v IT a SaaS systémech, chápe pojmy jako API, workflow, integrace či automatizace
Umí analyzovat problém a přemýšlí logicky i v souvislostech
Zvládá komunikaci na velmi dobré úrovni v češtině i angličtině (min. B2, ideálně C1) - písemně i slovně
Je spolehlivý/á, pečlivý/á a důsledný/á - dotahuje věci do konce
Umí si organizovat práci a zvládá více paralelních požadavků
Má proaktivní přístup, hledá řešení, ne výmluvy
Je týmový hráč, který sdílí znalosti
Má profesionální zázemí pro remote práci - kvalitní připojení, sluchátka, klidné prostředí
Co nabízíme
Smysluplnou práci - náš systém Teamogy pomáhá firmám po celém světě lépe řídit jejich business
Možnost učit se a růst - i směrem k 2nd level nebo technickému specialistovi
Přátelské prostředí s profesionálním přístupem
Remote režim práce s důvěrou a samostatností
Zapojení do mezinárodních projektů a spolupráce s kolegy z onboardingu a vývoje
Odpovídající odměnu - kombinaci fixní části a motivační složky dle výkonu
Příležitost testovat nové AI nástroje a být součástí jejich implementace
V jakém týmu budete
Jsme firma AD-IN-ONE Europe, která vyvíjí a prodává cloudový systém Teamogy. Máme skvělou globální vizi a daří se nám ji naplňovat.
Remote work a teambuilding je způsob naší práce. Nelimitujeme tedy nikoho, odkud pracuje. Protože sami používáme Teamogy, máme pro svou práci dostupné všechny informace kdykoliv potřebujeme.
Protože ale z praxe víme, že v týmu dokážeme víc než jako jednotlivci, potkáváme se. Máme jasný systém online porad a podle potřeby, minimálně 1 - 2 x do měsíce, se potkáváme naživo s českým týmem, s mezinárodním pak 2 x ročně. Nejen kvůli práci ... máme i zajímavé teambuildingové akce :).
Pro náš tým jsou důležité vzájemný respekt a podpora a také chuť dělat práci profesionálně.
Pokud Vás spolupráce láká, přiložte svoje CV nebo odkaz na LinkedIn a případně napište pár slov o sobě. Ozveme se zpět každému.