Pracovní nabídky
Obchod
Obchodní manažer
Senior Supply Chain Specialist / Senior Procurement Specialist

Senior Supply Chain Specialist / Senior Procurement Specialist

  • Ostrava
  • Full-time

Hledáme zkušeného a motivovaného kandidáta, který povede nákupní a supply chain agendu napříč sítí našich poboček. Pokud máte silné vyjednávací schopnosti, baví vás práce s daty a chcete mít přímý vliv na optimalizaci nákladů i rozvoj vztahů s klíčovými dodavateli, pak hledáme právě Vás.


Náplň práce:

  • Strategické řízení nákupních procesů a dodavatelského řetězce.

  • Vedení a vyhodnocení tendrů a vyjednávání smluvních podmínek s dodavateli.

  • Udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími i novými obchodními partnery.

  • Spolupráce s právním oddělením a business ownery na tvorbě a správě rámcových smluv.

  • Analýza trhu, sledování trendů a identifikace nových příležitostí s cílem optimalizace nákladů a rozšíření sortimentu.

  • Správa a dohled nad správným vyúčtováním dodavatelů,  aktualizace ceníků, reporting a nastavení a revize schvalovacích procesů.

  • Koordinace cenových změn a komunikace s franšízanty.

  • Řešení reklamací, problémů v dodávkách a eskalací směrem k dodavatelům.

  • Podpora pobočkové sítě formou zajištění nových položek, listingu/delistingu produktů, příprava nabídek pro nové pobočky.

  • Dohled nad skladovým hospodářství, efektivní řízení skladových zásob.

  • Podpora expanze pobočkové sítě skrze nové dodavatelské příležitosti.

  • Vedení a rozvoj juniorních kolegů v týmu.


Co očekáváme:

  • Zkušenost s nákupem z FMCG a Gastro odvětví (výhodou), supply chain managementem nebo strategickým sourcingem (min. 5 let).

  • Silné vyjednávací a analytické schopnosti.

  • Schopnost pracovat s daty (zejména prostřednictvím Google Sheets).

  • Schopnost zpracovat data do reportů a podkladů nutných pro vyjednávání s dodavateli.

  • Schopnost analyzovat data skladových zásob, tvořit predikce k nákupu a efektivní řízení skladového hospodářství.

  • Organizační dovednosti a orientace v procesech (smlouvy, tendry, predikce).

  • Komunikační dovednosti v češtině a angličtině.

  • Schopnost nést odpovědnost za výsledky a rozvíjet malý tým.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.