Pracovní nabídky
Administrativa
Asistent
Executive Personal Assistant

Executive Personal Assistant

  • Remote, Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 28. 09. 2025

Baví tě sledovat, jak tvá práce skutečně posouvá firmu dopředu? Chceš být oporou leadershipu, mít přehled o dění ve firmě a předvídat potřeby tak, aby všechno běželo hladce – ať už jde o pracovní projekty nebo osobní záležitosti?

Každý den bude trochu jiný – někdy půjde o strategickou podporu, jindy o rychlé rozhodnutí, filtraci komunikace nebo koordinaci schůzek. Tato role jde daleko za běžnou správu úkolů: hodí se pro někoho s citlivostí pro situace, dobrým úsudkem a schopností balancovat různé priority s přehledem a klidem. Budeš chránit kalendář CEO, filtrovat komunikaci a vyřizovat osobní i pracovní záležitosti diskrétně a s přehledem.


Co bude tvým úkolem?

  • hlídat čas a priority – od schůzek přes přípravu agend až po to, aby byl CEO vždy připraven
  • filtrovat a řídit komunikaci – rychle, jasně a diskrétně
  • zařídit osobní i pracovní věci – od soukromých schůzek po drobné pochůzky
  • zvládat úkoly, které se mění ze dne na den, a nenechat se rozhodit


Co budeš potřebovat?

  • schopnost udržet pořádek i v dynamickém prostředí a dotahovat věci do konce
  • výbornou komunikaci – jasně, stručně, s nadhledem
  • proaktivní přístup a schopnost předvídat, co je potřeba
  • rychlou adaptaci na změny a chuť řešit různorodé úkoly
  • jistotu v digitálních nástrojích (Google/Microsoft, kalendáře, komunikační platformy)
  • stoprocentní důvěryhodnost a diskrétnost

Co ti nabízíme my?

  • možnost být klíčovým člověkem v zázemí CEO
  • důvěru a prostor pracovat samostatně
  • prostředí, kde není nouze o nové výzvy
  • budeš vidět a slyšet – prostor pro profesní růst
  • možnost remote spolupráce a to doslova odkudkoliv
  • IČO + flexibilní pracovní doba
  • notebook – Macbook / Windows, telefon
  • Multisport karta

Pracovní doba, místo, úvazek jsou pro nás prázdnými pojmy. Vyznáváme, ať si každý dělá, co chce, kdy chce, za předpokladu, že splní úkoly, které se rozhodl přijmout.

A kdo vlastně jsme?

Rozrůstající se firma, zaměřená na zpracování a efektivní využití firemních dat. Naše služby zahrnují komplexní poradenství, analytiku, integraci dat, business inteligence, vývoj aplikací a školení.

Jedná se tedy o velmi různorodou práci, která vyžaduje vedle technických dovedností i otevřenou hlavu a konzultativní přístup. Odměnou za to je možnost prosadit své nápady a pracovat na zajímavých projektech.

Svou prací a výsledky si získáváme české i mezinárodní zákazníky, např. z USA nebo Austrálie. Společně s dalšími kolegy se tak můžeš podílet na individuálním a holistickém přístupu, správně pochopit naše zákazníky a dlouhodobě jim dodávat kvalitní práci s maximálním možným pozitivním dopadem na jejich business.

Pokud tě tato role zaujala, ozvi se – rádi tě poznáme :)

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.