Pracovní nabídky
Technologické pozice
System admin
Site Reliability Engineer (SRE) v kybernetické bezpečnosti

Site Reliability Engineer (SRE) v kybernetické bezpečnosti

  • Remote, On-site
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 18. 07. 2025

Hledáme SRE s přesahem do podpory implementačních partnerů.

Co děláme

V TeskaLabs se zaměřujeme na vývoj softwaru v oblasti kybernetické bezpečnosti. Vytváříme vlastní produkty, neděláme vývoj na zakázku. Naším hlavním produktem je LogMan.io, software pro log management a SIEM.

Vysoká míra automatizace při instalaci a údržbě softwaru je pro nás absolutní prioritou. Řídíme se zásadami Infrastructure as Code. V oblasti DevOps používáme jak open source nástroje, tak vyvíjíme vlastní software.

Proč pracovat v TeskaLabs?

  • Jsme kreativní a zkušený tým, který vás rychle naučí nové věci. 
  • Nepotlačujeme kreativitu; vítáme vlastní nápady a návrhy. 
  • Kybernetická bezpečnost je moderní a rychle se rozvíjející obor. TeskaLabs je v České republice na špičce log managementu. 
  • Používáme ChatGPT, Cursor, a další moderní nástroje pro zvýšení produktivity. 
  • Možnost růstu v několika směrech – budete se rozvíjet se v tom, co vás baví: kybernetická bezpečnost, programování, podpora, projektové řízení, administrace… V rámci své pozice si u nás lidé mohou vybrat, na co se zaměří a kterým směrem chtějí růst. 
  • Jsme mladý kolektiv, složený přibližně z 50 % mužů a 50 % žen, což zajišťuje pestré a dynamické pracovní prostředí. 
  • Nabízíme možnost práce na dálku, ale také pohodlnou kancelář. 
  • Pracujeme agilně v malých týmech ve sprintech, což nám umožňuje pružně reagovat na potřeby trhu a zlepšovat naše produkty a procesy.

Co nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu. 
  • Remote práci (s výjimkou prvních 3 měsíců, během kterých vás budeme zaučovat, což je mnohem jednodušší a efektivnější osobně v kanceláři). 
  • 20 dní placené dovolené. 
  • Kreativní prostředí bez zbytečných omezení. 
  • Spolupráci s lidmi, kteří mají rozsáhlé zkušenosti v oblasti IT a kybernetické bezpečnosti. 
  • Příležitost podílet se na zlepšování produktu a profesní růst.

Pracovní náplň

1. Instalace a údržba LogMan.io

Instalace a údržba od OS, přes vrstvu kontejnerizace po správu LogMan.io na základě bohaté dokumentace nebo konzultace s vývojáři.

Správa OS

  • Práce se službami (systemd), monitoring procesů (top, htop, strace) 
  • Síťová diagnostika (netstat, tcpdump, netcat, dig, nslookup)
  • Shell scripting (bash)

Kontejnerizace a orchestrace

  • Docker & Docker Compose - ASAB Maestro – náš vlastní orchestrátor mikroslužeb

Monitoring a observabilita

  • Grafana, Kibana, ElasticSearch, ZooKeeper, Kafka, MongoDB 
  • Znalost metrik pro monitoring jak OS, tak LogMan.io
  • Profylaktické kontroly - pravidelné hodnocení zdraví instalace na základě sledovaných metrik

2. Spolupráce s implementačními partnery a podpora zakazníků

  • Řešení technických incidentů - rychlá a efektivní identifikace a řešení problémů, často s důrazem na analýzu kořenové příčiny a návrh dlouhodobých řešení 
  • Podpora při napojování zdrojů logů - implementace log managementu do firmy nebo organizace znamená konfiguraci všech zařízení zákazníka pro sběr logů. Budete pomáhat zákazníkům nastavovat logování a konfigurovat LogMan.io pro efektivní sběr logů ze zařízení. 
  • Podpora partnerů v oblasti kybernetické bezpečnosti. Implementačním partnerům a zákazníkům pomáháme řešit “use casy” vycházející z potřeb kybernetické bezpečnosti, navrhujeme ideální řešení v rámci LogMan.io. 
  • Komunikace s partnery a zákazníky - budete důležitým spojovacím článkem mezi vývojáři a implementačními partnery. Očekáváme schopnost srozumitelně vysvětlit složitá technická řešení. 
  • Prioritizace - rozlišení mezi urgentními problémy, které vyžadují okamžitou akci, a vylepšeními, která lze naplánovat do vývoje. 
  • Školení administrátorů z implementačních partnerských firem.
  • Vytváření projektové i administrátorské dokumentace.

3. Spolupráce s vývojáři

  • Budete se podílet na vývoji LogMan.io z pohledu DevOps. 
  • Budete poskytovat podklady pro vylepšení produktu - bug reporty, post mortem, případně navrhovat a diskutovat vhodná řešení.
  • Budete se podílet na tvorbě knihovny, která nám slouží k orchestraci mikroslužeb - ASAB Maestro Library

Požadujeme

  • 2 roky zkušeností v oblasti správy systémů a infrastruktury.
  • Zkušenosti s kontejnerizací (Docker).
  • Zkušenost s administrací v Linux OS a/nebo Windows. 
  • Komunikativní přístup a schopnost vysvětlit technické problémy na různých úrovních složitosti. 
  • Perfektní znalost češtiny, většina zákazníků/partnerů je českých. 
  • Angličtina na komunikační úrovni (veškerá dokumentace a většina interní komunikace je v angličtině).
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.