Komunitní/Events Specialista/tka
Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Hledáme srdcaře, který umí rozhýbat celou firmu. Někoho, kdo má vášeň pro vytváření zážitků, miluje organizování a záleží mu na lidech. V Shoptetu věříme, že firemní kultura se netvoří sama – proto potřebujeme parťáka, který bude stát za našimi eventy, interní komunikací a tím, aby se u nás lidi cítili dobře.
Co bude náplní tvé práce
- Budeš mít na starost veškeré interní eventy – od měsíčních akcí přes teambuildingy až po firemní party.
- Dostaneš prostor plánovat a realizovat aktivity, které propojují lidi napříč firmou a přispívají k pozitivní atmosféře.
- Vytvoříš (nebo posuneš) koncept, který bude mít hlavu a patu – interní akce u nás nejsou jen zábava, ale i důležitý nástroj firemní kultury.
- Máme seznam prověřených dodavatelů, ale finální výběr i komunikace bude na tobě.
- Budeš tvořit a spravovat obsah na náš Instagram #lifeinshoptet.
- Zajistíš hladký průběh meetingů, meet-upů i dalších komunitních aktivit.
- Budeš rozvíjet firemní kulturu a pomáhat nám být ještě lepším místem pro práci – třeba i tím, že zapojíš další kolegy a budeš umět chytře delegovat.
Co od tebe očekáváme?
- Máš zkušenost s organizací eventů ve firmě (ideálně s 50+ zaměstnanci).
- Jsi extrovertní, máš tah na branku a když se event povede, máš z toho radost – je to pro tebe osobní vítězství.
- Máš vlastní nápady, sleduješ trendy a používáš moderní nástroje.
- Chápeš důležitost této role – interní eventy nejsou jen „zábava navíc“, ale klíčová zpráva od firmy směrem k lidem.
- Jsi samostatný/á, umíš si věci naplánovat i dotáhnout do konce.
- Umíš pracovat s rozpočtem a nezalekneš se ani několika souběžných projektů.
- Komunikace je tvoje silná stránka – jak interně, tak s dodavateli nebo agenturami.
- Mluvíš plynně česky a zvládneš se domluvit anglicky.
Jak bude vypadat výběrové řízení?
- První kolo: rozhovor s recruiterem Martinem
- Druhé kolo: setkání s hiring manažerkou Nelou
- Třetí kolo: prezentace case study před širším týmem
Proč pracovat u nás?
- 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli.
- Příspěvek na Multisportku, odměna za doporučení nového kolegy.
- Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání.
- Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tvé blízké.
- Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií ročně.
- Nové kanceláře v Holešovicích (Port7) – krásné prostory s terasou, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
- Máme skvělé komunitní eventy – týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights nebo teambuildingy.
- Otevřená možnost spolupráce s ostatními firmami v Port7.
- Pracujeme v hybridním režimu, ale na eventy jsme vždycky fyzicky přítomní.
Co by tě o nás mohlo zajímat?
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš podcast, ať se o nás dozvíš více!