Specialista zákaznické podpory | Pojď s námi pečovat o naše klienty!
Jsme firma, která usnadňuje život majitelům bytů i podnájemníkům a proměňuje bydlení v bezstarostnou zkušenost. S prémiovou službou Ideální nájemce pečujeme o více než 3 500 bytů a zajišťujeme pohodlné bydlení pro tisíce podnájemníků.
Pojď s námi budovat zákaznickou podporu, která nastavuje nový standard v nájemním bydlení!
Co bude tvou náplní práce? 🧐
Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
🥁 Budeš:
- Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) či kolegy – telefonicky, mailem i po chatu.
- Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…).
- K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají.
Co bys měl*a určitě vědět? ❗️
- Součástí práce je i ASAP linka, díky které poskytujeme našim klientům podporu 24/7. Vyjde na tebe asi jednou za měsíc a půl, kdy klientům budeš k dispozici celý týden. Za provedenou práci tě čeká příjemná fixní odměna 5.000 Kč za týden.
- Vážíme si toho, když práce je odvedená kvalitně, proto tě po zkušební době bude čekat jednou za kvartál jednorázová odměna až 6.000 Kč.
- Od linky si budeš moci i odpočinout, protože zpracováváme i hodně administrativy. Ke konci týdne tedy vybíráme kolegy, aby se mohli věnovat zpracovávání dokumentů pro zahraniční podnájemníky nebo přepisy energií.
Jak si tě představujeme? 😍
- Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit).
- Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě.
- Dotahuješ svoje úkoly do konce a nebojíš se kolegům připomenout, když na některém z úkolů spolupracujete.
- Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity.
- Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku.
- Vítáme zkušenosti s péčí o klienty, z call centra nebo pokud jsi technický typ.
Co ti nabízíme?
- Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON.
- Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí.
- Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá.
- Pevnou pracovní dobu od 8:30 do 17:00, takže při cestě domů máš čistou hlavu a linku zapínáš až následující den.
- Možnost home officu v pátek plošně v celém týmu a mimo to je to po domluvě.
- Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin.
- Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném.
- Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně.
- Kurzy angličtiny v pracovní době a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání (cca 5 000 Kč).
- Multisport kartičku za 400 Kč, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy, techniku pro tvou každodenní práci.
- Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50.
Tak co, jdeš do toho s námi?
Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:
- Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z People & Organization týmu.
- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si krátký úkol (do 30 minut) zaměřený na písemnou komunikaci.
- Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou.. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu a zkusíme simulaci hovoru.
- Aby jsi opravdu věděl*a do čeho jdeš, pozveme tě na náslech do týmu, který je hned po pohovoru. Bude trvat maximálně 30 minut.