Business Analytik
V Publicis Groupe aktuálně hledáme zkušeného Business analytika, který by se připojil k naší nové iniciativě u jednoho z klíčových zákazníků v oblasti automobilové výroby. Připojíte se k pulzujícímu multidisciplinárnímu a mezinárodnímu týmu, jehož smyslem je podporovat naše klienty v procesu digitální transformace jejich produktů a služeb.
Business Analytik zde bude mostem mezi obchodními a technickými týmy a zajišťovat, aby obchodní potřeby byly dobře pochopeny, zdokumentovány a dodány jako součást vysoce kvalitních řešení.
((Czech / Slovak language fluency is a must!))
Náplň práce:
Obchodní analýza a strategie
- Budete spolupracovat se zúčastněnými stranami na definování obchodních potřeb, cílů a digitální strategie pro produkty a služby orientované na zákazníky.
- Budete provádět průzkum trhu, analýzu konkurence a mapování customer journey, abyse identifikovaly problematické body i nabízející se příležitosti.
- Budete vypracovávat use case, studie proveditelnosti a analýzu návratnosti investic pro nové produkty nebo služby.
- Budete podporovat aktivity směřující k návrhu nových obchodních procesů.
Spojení mezi obchodními a technickými týmy
- Budete působit jako prostředník mezi obchodními a IT týmy a zajišťovat, aby byly obchodní potřeby dobře pochopeny a zdokumentovány.
- Budete efektivně komunikovat s více zainteresovanými stranami, nabízet zpětnou vazbu a směřování, aby bylo zajištěno, že navrhovaná řešení splňují obchodní a funkční požadavky.
- Budete spolupracovat s Business designery a Konzultanty na definování a dokumentaci požadavků na nové i stávající produkty, služby a řešení.
Definice požadavků na produkt, vývoj a implementace
- Budete spolupracovat s produktovými manažery, vývojáři a designéry na převedení obchodních potřeb do digitálních řešení. Podporovat utváření vize a požadavků produktu a zajištění souladu s obchodními cíli.
- Budete analyzovat aktuální pracovní postupy, identifikovat neefektivitu a doporučovat zlepšení procesů.
- Budete revidovat User Stories, Use Case, akceptační kritéria a wireframe.
- Budete se podílet na převodu obchodních požadavků do podrobných specifikací pro IT týmy zapojené do vývoje produktu.
- Budete ověřovat digitální řešení prostřednictvím UAT (User Acceptance Testing) a koordinovat sběr zpětné vazby.
Zapojení a komunikace se zúčastněnými stranami
- Budete připravovat reporty a prezentace pro stakeholdery sdělující připomínky, postřehy a pokroky.
- Budete prosazovat rozhodování založené na datech s cílem zvýšit angažovanost zákazníků a efektivitu digitálních technologií.
Požadavky na pozici:
- Angličtina a čeština/slovenština na pokročilé úrovni.
- Minimálně 6 let zkušeností jako Business Analytik nebo v obdobné roli
- Zkušenosti s prací pro automobilovou společnost velkou výhodou.
- Silné porozumění zákaznickým digitálním ekosystémům, ecommerce, mobilním aplikacím, „connected car“ nebo podobným digitálním produktům.
- Hluboké pochopení produktové strategie a roadmapy / datových modelů a struktur napříč systémy.
- Znalost agilních metodologií, frameworků Scrum, Kanban nebo SAFe.
- Praktické zkušenosti s JIRA, Confluence, BPMN, SQL a nástroji pro vizualizaci dat (Power BI, Tableau atd.).
- Výborné komunikační schopnosti, analytické schopnosti a řešení problémů.
- Zkušenosti s rozsáhlými projekty v globální maticové organizaci.
- Prokázaná schopnost řídit více projektů, zainteresovaných stran a priorit v dynamickém prostředí.
- Vynikající řešení problémů, vůdčí a mezilidské dovednosti s proaktivním myšlením.
- Schopnost identifikovat neefektivitu a uplatnit nápravná opatření.
- Ochotu občasně pracovat na u klienta (dle domluvy).
Nabízíme:
- Skvělý tým kolegů, kteří se rádi podělí o své know-how a zároveň se rádi přiučí od Vás.
- Otevřené přátelské a mezinárodní prostředí, ve kterém můžete ukázat své schopnosti.
- Volnost v práci s trendy & nápady. Máme rádi lidi, co chtějí inovovat!
- Krásné kanceláře s vyhlídkou na vodu a zeleň u Libeňského mostu (Palmovky), plné skvělých lidí, psů, jídla a všeho, co potřebujete k práci a šťastnému životu v práci i mimo ní.
- Hybridní fungování. Mix práce v kanceláři, u klienta a z domova.
- 5 týdnů dovolené plus další 3 "osobní" dny k dispozici a další benefity (firemní chata např.).
- Samostatnou práci, zodpovědnost a možnost rozhodovat a prosazovat vlastní řešení, hledat nové možnosti a tvořit tým i společnost dohoromady s námi.
- Možnost propojit svoje know how, koníčky a lásky s lidmi, týmy a klienty ostatních agentur ve skupině Publicis Groupe.
Tak co, zní to dobře? Dejte nám o sobě vědět! ;)
Těšíme se! :)
Lukáš & tým Publicis Groupe