Snem Vlasty šilarové, zakladatelky firmy REXY, bylo spojit více odvětví (od architektury, marketingových agentur až po výrobce vybavení) do jednoho oboru "retail experience".
Co REXY dělá?
REXY vytváří emoce, příběh a zážitek v obchodním prostředí.
Zajišťujeme kompletní návrh a zařízení komerčních interiérů pro obchody, služby, vzdělávání, showroomy…
Součástí našich služeb je interiér, marketing a komunikace. A v samostatné divizi DEX pak i digitální vybavení obchodů - moderní technologie přináší širokou škálu možností komunikace, překvapení i zaujetí zákazníka. A to nás baví.
Proč jste rozjela REXY?
Na českém trhu najdeme mnoho architektů, marketingových i komunikačních agentur nebo výrobců vybavení, dodavatelů hardware a software. Ale spojit vše do jednoho oboru, který v zahraničí funguje pod hlavičkou retail experience… to byl můj sen.
Co je Vaše inspirace?
Inspiračních zdrojů je všude kolem nás mnoho - pinterest i časopisy jsou jich zahlcené. Protože hledáme vždy nejenom estetické a překvapivé řešení, ale hlavně funkční a s dopadem na prodej, největší inspirací jsou nám sami klienti a jejich zákazníci a na druhé straně potom příklady zahraničních značek a řešení. Tyto dva body se vždy snažíme zkombinovat dohromady.
Co považujete za největší úspěch REXY?
Team. Skvělé klienty. Spolehlivé dodavatele.
Jaké jsou vaše plány do budoucna?
Rozvíjet dále firemní kulturu a společně tvořit, bavit se.
Z pohledu odvětví jde retail design i digitální komunikace prudce nahoru a klienti začínají být odvážnější - snaha přibližovat se západu a přesvědčit klienty o potřebě kvalitního interiéru i digitální komunikace na obchodech je naším cílem.
Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?
Hledáme lidi s otevřenou myslí, kteří se rádi pohybují napříč obory a tvoří tak společně komplexní řešení… IT, kterého zajímá architektura, designera, který je fascinován novými technologiemi a stavaře, co má rád krásno.
Nyní jde aktuálně o Administrátora systému profesionálních displejů. Jde o efektivní komunikační kanál, který pomáhá nejenom klientovi perfektně spravovat obsah napříč jeho pobočkovou sítí- v reálném čase a s minimem poražených stromů a ujetých kilometrů - ale hlavně zasáhnout srdce zákazníka na obchodě.
Jsem ráda, že náš team je složen z různých typů povah, zkušeností i talentů. Spojovacím prvkem je kreativita, otevřenost a touha dodat nejlepší výsledek. To je REXY virus.
V čem jste jiní než konkurence?
Nasloucháme klientům, jsme multioboroví a projekt je pojat komplexně od konceptu po dořešení každého technického detailu.
Zpětnou vazbou od klienta většinou bývá: “Nás to s Vámi prostě baví.”…“Tohle nám ještě nikdy nikdo neřekl.“
Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?
Lidé, vůle, práce.
Jak vypadá pracovní den v REXY?
Každý je jiný a také se liší podle pozice - záleží zda jde o naše designery, techniky, IT, stavaře nebo instalační čety.
Obvykle projekt začíná schůzkou s klientem, pokračuje návrhem - samostatně i v teamových workshopech, konzultací a technickým řešením s dodavateli a ve výrobě, pravidelným kontaktem s klientem, instalací/nasazením a pro DEX následuje pravidelný provoz digitální komunikace (update nových animací, videí, IT provoz).
Býváme v kanceláři i venku, u stolu i v pelešárně, v terénu i doma. Rádi spolu obědváme na terase i u stolu, vyrážíme večer ven i na obhlídky našich instalací.