REXY: Vytváříme emoce, příběh a zážitek v obchodním prostředí.

REXY: Vytváříme emoce, příběh a zážitek v obchodním prostředí.

6. říj 2016 Redakce 3 min

Snem Vlasty šilarové, zakladatelky firmy REXY,  bylo spojit více odvětví (od architektury, marketingových agentur až po výrobce vybavení) do jednoho oboru "retail experience". 

 

Co REXY dělá?

REXY vytváří emoce, příběh a zážitek v obchodním prostředí.
Zajišťujeme kompletní návrh a zařízení komerčních interiérů pro obchody, služby, vzdělávání, showroomy…
Součástí našich služeb je interiér, marketing a komunikace. A v samostatné divizi DEX pak i  digitální vybavení obchodů - moderní technologie přináší širokou škálu možností komunikace, překvapení i zaujetí zákazníka. A to nás baví.

 

Proč jste rozjela REXY?

Na českém trhu najdeme mnoho architektů, marketingových i komunikačních agentur nebo výrobců vybavení, dodavatelů hardware a software. Ale spojit vše do jednoho oboru, který v zahraničí funguje pod hlavičkou retail experience… to byl můj sen.

 

Co je Vaše inspirace?

Inspiračních zdrojů je všude kolem nás mnoho - pinterest i časopisy jsou jich zahlcené. Protože hledáme vždy nejenom estetické a překvapivé řešení, ale hlavně funkční a s dopadem na prodej, největší inspirací jsou nám sami klienti a jejich zákazníci a na druhé straně potom příklady zahraničních značek a řešení. Tyto dva body se vždy snažíme zkombinovat dohromady.

Co považujete za největší úspěch REXY?

Team. Skvělé klienty. Spolehlivé dodavatele.

 

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Rozvíjet dále firemní kulturu a společně tvořit, bavit se.
Z pohledu odvětví jde retail design i digitální komunikace prudce nahoru a klienti začínají být odvážnější - snaha přibližovat se západu a přesvědčit klienty o potřebě kvalitního interiéru i digitální komunikace na obchodech je naším cílem.

 

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?

Hledáme lidi s otevřenou myslí, kteří se rádi pohybují napříč obory a tvoří tak společně komplexní řešení… IT, kterého zajímá architektura, designera, který je fascinován novými technologiemi a stavaře, co má rád krásno.
Nyní jde aktuálně o Administrátora systému profesionálních displejů. Jde o efektivní komunikační kanál, který pomáhá nejenom klientovi perfektně spravovat obsah napříč jeho pobočkovou sítí- v reálném čase a s minimem poražených stromů a ujetých kilometrů - ale hlavně zasáhnout srdce zákazníka na obchodě.

Jsem ráda, že náš team je složen z různých typů povah, zkušeností i talentů. Spojovacím prvkem je kreativita, otevřenost a touha dodat nejlepší výsledek. To je REXY virus.

V čem jste jiní než konkurence?

Nasloucháme klientům, jsme multioboroví a projekt je pojat komplexně od konceptu po dořešení každého technického detailu.
Zpětnou vazbou od klienta většinou bývá: “Nás to s Vámi prostě baví.”…“Tohle nám ještě nikdy nikdo neřekl.“

 

Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?

Lidé, vůle, práce.

 

Jak vypadá pracovní den v REXY?

Každý je jiný a také se liší podle pozice - záleží zda jde o naše designery, techniky, IT, stavaře nebo instalační čety.

Obvykle projekt začíná schůzkou s klientem, pokračuje návrhem - samostatně i v teamových workshopech, konzultací a technickým řešením s dodavateli a ve výrobě, pravidelným kontaktem s klientem, instalací/nasazením a pro DEX následuje pravidelný provoz digitální komunikace (update nových animací, videí, IT provoz).

Býváme v kanceláři i venku, u stolu i v pelešárně, v terénu i doma. Rádi spolu obědváme na terase i u stolu, vyrážíme večer ven i na obhlídky našich instalací.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články