Employer Branding Experience 2017 - Jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje

Employer Branding Experience 2017 - Jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje

28. srp 2017 Redakce 3 min

Tužky na veletrzích pracovních příležitostí, billboardy nebo astronomické výše mezd. Každá firma buduje svoji značku zaměstnavatele na jiných základech. Chtěli byste se dozvědět něco z dobré praxe? Přijďte se něco přiučit od těch nejpovolanějších. (Nejen) všichni HR nadšenci jsou zváni na konferenci Employer Branding Experience! O ní i o budování značky jsme si popovídali s Petrem Hovorkou z BrandBakers.

 

Kdo za konferencí Employer Branding Experience 2017 stojí a co je jejím cílem?

Konferenci pořádáme ve spolupráci se vzdělávací a poradenskou společností 1. VOX. My pekaři máme v režii program a VOX organizaci; každý to, v čem je dobrý. Je to naše druhá konference, když nepočítám, že jsme se v minulém roce podíleli na organizaci největší konference v oblasti employer brandingu ve Střední Evropě - World Employer Branding Day. Ta úplně první — Brand Mixer / One Brand, One Nation - kterou jsme před čtyřmi lety udělali s Petrem Skondrojanisem a které se zúčastnilo 170 personalistů a marketérů, nás katapultovala do světa employer brandingu.
Cílem konference Employer Branding Experience 2017 je ukázat účastníkům, jak se značka zaměstnavatele buduje v praxi, jaké má přínosy či jaké na vás na cestě čekají nástrahy.
Jinak pro vysvětlení - slovo "experience" jsme v názvu konference použili z důvodu jeho dvou významů. Znamená zkušenost a zážitek. Protože přemýšlíte-li o zkušenosti s Vaší značkou jako o zážitku, jste na dobré cestě.
„Značku zaměstnavatele dělá zkušenost, mnohem méně marketing“.

 

Jaké jsou podle vás největší současné výzvy Employer Brandingu?

Neustále přemýšlím, jak firmám ukázat, že značka zaměstnavatele není o kariérních stránkách, billboardech u silnic nebo profilech na facebooku. Že se nebuduje definováním EVP (Employer Value Proposition), ale teprve dlouhodobou a trpělivou prací uvnitř společností, v oblasti spolu-práce s lidmi. Prostě a jednoduše, že se žádná značka nevybuduje tím, co o sobě budou firmy říkat, ale tím, co budete uvnitř svých firem dělat.
Ještě jinak. Za největší výzvu budování značky zaměstnavatele (employer brandingu) považuji změnu zaměření tohoto “nástroje” z náboru - kandidátů - na zapojení a udržení stávajících zaměstnanců.

 

Kdo by rozhodně na konferenci neměl chybět?

Ti, kteří přemýšlí, jak lépe spolu-pracovat s lidmi uvnitř svých firem. Jak je možné zlepšit jejich zapojení (aby lidé více sami chtěli), jak je možné udržet současné zaměstnance a jak přitáhnout nové zaměstnance, místo toho, aby je bylo potřeba ve velké míře nakupovat (třeba přes headhuntery) nebo nabírat (třeba přes personální agentury).
Současný byznys firem si daleko více žádá jako spolu-pracovníky followery než žoldáky, tedy lidi, kteří chtějí pro firmy pracovat pro jejich myšlenky, firemní kulturu a ne tolik pro jejich odměňování a benefity.

 

S jakými zajímavými osobnostmi se na Employer Branding Experience 2017 můžeme setkat?

Řečníky konference s podtitulem “Jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje” jsou majitelé a HR ředitelé firem, kteří dělají úžasné věci uvnitř svých firem a posouvají laťku v oblasti spolu-práce s lidmi a přitahování (dříve náboru) pořádně vysoko. Musel bych je vyjmenovat všechny (podívejte se sami http://brandexperience.cz/).
Já jsem moc rád, že se mi po letech podařilo přesvědčit Hanku Smítalovou z Ambi, aby přišla nasdílet, jak pracují s lidmi ve svých restauracích. Konferenci vykopne a zarámuje můj parťák v BrandBakers Jirka Landa.

 

Kdy a kde se konference koná?

Všechno vypukne ve čtvrtek 21.9. v 9:00 v divadle LeRoyal na Vinohradské 48 v Praze.

 

Kde si mohu koupit vstupenku na Employer Branding Experience 2017?

http://brandexperience.cz/

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články