Praha, 23. února - Stejně jako je StartupJobs neodmyslitelným pilířem startupů v České republice, tak jeho Newsroom je zdrojem těch nejzajímavějších informací z tohoto světa. 271 článků za rok 2020, milion čtenářů a 19 633 pročtených hodin to jen potvrzují. Pro rok 2021 chystá redakce v čele s Václavem Langem mnoho novinek. První z nich je nová rubrika Do hloubky, která nabídne rozhovory s lidmi tvořícími české startupové prostředí. Bude mít netradiční formu, protože se místo klasických byznysových statistik zaměří na osobnější a hlubší příběhy z tohoto prostředí.
“Minulý rok jsme oslavili dva roky fungování StartupJobs Newsroom. Za tu dobu jsme publikovali více než 700 článků, což znamená nový obsah skoro každý den. Dbáme na to, aby kvalita s neustále stoupala, a také, abychom stále přinášeli nové formáty. Právě jedním z nich je nová sekce Do hloubky, v níž osobnosti české startupové scény poznáte z trochu jiné stránky,” říká Václav Lang, šéfredaktor StartupJobs Newsroom.
Cílem této série je přiblížit čtenářům svět startupů prostřednictvím příběhů, které se často odehrávají na pozadí různých byznysových ukazatelů. Místo statistik a obecných frází nabídne tato rubrika hlubší a osobnější vyprávění lidí, kteří za českými startupy stojí. V pilotním díle jste si tak mohli přečíst například o stresujících momentech, které zažíval šéf startupu Qerko Lukáš Kovač, když loni v březnu jeho byznys spadl na nulu.
Newsroom v datech
Nejvíce čtenářů si prohlíží obsah ve všední dny mezi 10 - 16 hodinou (37,91 %). Rozdíl mezi jednotlivými dny je velice zanedbatelný, vede středa s 15,97 %. Mezi nejčtenější články za minulý rok patří ty o brněnském Respilonu a jeho nano rouškách, o Reknihách a o seniorních zaměstnancích hlásících se na juniorní pozice. Nejvíce sdílení a lajků na sociálních sítích si získaly taktéž články o Respilonu a Reknihách, dále pak Sousedskapomoc.cz a Photopea.
“S myšlenkou založit vlastní startupový magazín jsme přišli před dvěma lety, protože nám připadalo, že je zde mnoho prostoru pro kvalitní novinářskou práci. Cílem nebylo jen zaplnit prázdné místo, ale vytvářet kvalitní a hodnotné články, a to se myslím podařilo. Momentálně máme skvělou redakci plnou velice talentovaných lidí, kteří našim čtenářům přinášejí nejlepší možný obsah z české startupové scény,” dodává Filip Mikschik, zakladatel a CEO StartupJobs.
Více o StartupJobs
StartupJobs je česká online platforma, která se specializuje na to, aby pomohla startupům nalézt ty správné lidi. Již skoro 20 tisíc lidí zde našlo svou práci snů ve více než 2000 firmách. Není to ale jen pracovní portál, je také vstupní branou do tohoto inovativního a neustále se vyvíjejícího prostředí.
StartupJobs pomáhá lidem hledat a najít smysluplnou práci a startupům získávat talentované zaměstnance. StartupJobs vnáší inovace také do světa HR - byl mezi prvními, kteří začali efektivně využívat inzerce pracovních pozic na Facebooku a výkonnostního marketingu obecně pro získávání kvalitních kandidátů. Práci zde hledají především ti, kteří preferují moderní pojetí firemní kultury před korporátem a chtějí se podílet na inovativních řešeních, které živé startupové prostředí nabízí.