Studio x51: “Nejdůležitější je, aby práce bavila.“

Studio x51: “Nejdůležitější je, aby práce bavila.“

15. led 2014 Redakce 3 min
Dnešním startupem je Studio x51, který nám představil Tomáš
Co Studio x51 dělá?
Studio x51 je agentura specializovaná na Facebook marketing. Pomáháme našim klientům, převážně ze segmentu středně velkých a velkých firem, uspět v "modrém světě". K Facebooku přistupujeme jako k plnohodnotnému marketingovému kanálu s velkým prodejním potenciálem. Pro naše klienty zajišťujeme vše, od založení stránky a návrhu komunikační strategie, až po správu reklamních kampaní a tvorby sofistikovaných Facebook aplikací.
Jak Vás napadlo rozjet Studio x51? Co byla Vaše inspirace?
Vše to začalo už před 6 lety, kdy jsem začal s objevováním nových možností propagace, které se objevily spolu s příchodem Facebooku do České republiky. Dodnes si pamatuji a nostalgicky připomínám první kampaně, které jsem realizoval. Nejprve sám, později s kamarádem. No a rozrůstali jsme se dále. Koncem roku 2012 jsme se společníkem založili Studio x51 a dnes je náš tým složen z deseti specialistů z různých oblastí digitální komunikace. Vždy pro mě bylo velkým snem vytvořit tým zapálených a stejně nadšených lidí, kteří se chtějí podílet a pracovat na zajímavých kampaních. A podařilo se.
​Podělíte se s námi o nějaké informace ze zákulisí Studio x51?
Ze zákulisí mohu prozradit, že slavíme každou nově zrozenou (spuštěnou) aplikaci u našeho klienta, lahví Bohemky. No a jak se nám tak v kancelářích hromadí, začínáme se poohlížet po větších prostorách. (smích)
​Máte nějaké doporučení pro startupy, jak by měly fungovat na sociálních sítích?
Několik ověřených doporučení mám bez rozdílu pro všechny: Buďte autentičtí, najděte si své posluchače, vytvářejte a naplňujte očekávaní. Teprve pak to začíná dávat smysl.
​Co považujete za největší úspěch Studio x51?
Studio x51 slavilo v prosinci rok své existence. Velice si vážím spolupráce s klienty Coca Cola, Nikon, Czech Airlines ale i všemi dalšími, díky kterým jdeme dále.
​Co chystáte nového?
V roce 2014 chystáme hned několik zásadních projektů, vzdělávacích programů a spoluprácí, o kterých budeme včas informovat naše příznivce na Facebooku. Prozradím, že aktuálně pracujeme na zajímavém průzkumu o popularitě a vůbec budoucnosti Facebooku.
Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?
Pro markeťáky, grafiky, programátory, analytiky, obchodníky, nebo copywritery máme jeden společný požadavek. Musejí milovat svou práci a odvádět ji sakra dobře.
​Je práce u vás v něčem jiná než v ostatních firmách?
Myslím, že to z mého pohledu nelze zcela objektivně posoudit. Líbí se mi filozofie svobodných firem a některé prvky se snažím aplikovat i u nás. Vlivem toho se pravděpodobně v mnohém lišíme od klasických firem.
​Co považujete za nejdůležitější u zájemců o práci?
Nejdůležitější je, aby práce bavila. Nemusíte být expert, důležité je, že chcete růst a zdokonalovat se v tom, co vás baví. Já osobně si velmi vážím lidí, kteří jsou pro svou práci zapáleni.
​Je něco na co by si uchazeči o práci měli na sociálních sítích dávat pozor?
Myslím, že základem je mít správně nastavené soukromí. Brát v potaz, že se na můj profil může kdokoliv podívat. Kromě toho si také dávat pozor na to, co na sociálních sítích sdílíte. Je známo několik případů i u nás v ČR, kdy nevhodný příspěvek připravil člověka o práci.
Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata: Osobnosti, Startupy
Nenechte si uplavat nové články!
Váš e-mail
Sledujte nás:
Další články