Slevomat: “Pojďte s námi růst“

Slevomat: “Pojďte s námi růst“

20. led 2017 Redakce 4 min

Podle Jany Procházkové, která má ve Slevomatu na starosti nábor nových kolegů, zde považují za svůj největší úspěch to, že mají neustále nové nápady, impulsy a inovace od svých zaměstnanců a hlavně to, že je práce stále moc baví.

Co dalšího jsme se od Jany dozvěděli?

 

Co Slevomat dělá?
Slevomat je především místem, kde zákazníci nacházejí inspiraci k tomu, co nového zažít, vyzkoušet, kam vyrazit a co objevit. Každý den představujeme přes 200 nových nabídek v segmentu gastro, zážitky, zábava, cestování i zboží.
A jak si ve Slevomatu žijeme? Přestože je nás už 180, stále si držíme firemní kulturu startupového charakteru s otevřenou a neformální atmosférou, kde může každý dobrý nápad získat rychle konkrétní podobu.

 

Proč jste rozjeli Slevomat?
Slevomat vznikl v roce 2010 v hlavě Tomáše Čupra. Jako první v Česku představil koncept hromadného nakupování a s přehledem si drží pozici jedničky na trhu. Od té doby ale urazil dlouhou cestu a pomalu ale jistě se ze slevového portálu transformuje v místo pro objevování inspirace, nových trendů a tipů na zábavu, cestování i gastronomických zážitků.

 

Co je vaše inspirace?
Inspirací je pro nás každý nový trend, z nichž některé dokonce sami tvoříme! Rádi jsme u vzniku nových podniků, u netradičních adrenalinových zážitků i u neočekávaných cestovacích výzev. Inspirují nás naši zákazníci, partneři i kolegové. A v neposlední řadě máme na vychytávání nových trendů tým specialistů.

 

Co považujete za největší úspěch Slevomatu?
úspěchů je nepřeberně, tak proč se nepochlubit. Ať už je to zákaznická báze o více než
1 500 000 lidech, vyhlášení Slevomatu za nejrychleji rostoucí firmu českého internetu (marketingjournal.cz, 2014), 1. místo E-commerce Aplikace roku (2016) či expanze našich služeb především v oblasti cestování do dalších zahraničních zemí. Největším úspěchem jsou ale nejspíš stále nové nápady, impulsy a inovace od našich zaměstnanců a to, že nás to pořád baví.

 

Jaké jsou vaše plány do budoucna?
Rádi bychom se stali partnerem, se kterým je život radostnější. Ať už s námi vyzkoušíte nový adrenalinový sport, ochutnáte degustační menu sestavené přímo pro naše zákazníky, proletíte se balónem a nebo nakoupíte zboží renomovaných značek, chceme být inspirací a v důsledku dělat váš život bohatší a veselejší. Prostě Každý den s novým nápadem.

 

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?
Místo u nás najdou jak ostřílení borci, tak i čerství absolventi bez zkušeností. Pokud jste šikovní, chcete se učit a posouvat dopředu sebe i celý Slevomat, tak je skoro vyhráno. Hledáme zapálené nadšence se silnou motivací se rozvíjet. Co neumíte, to vás naučíme. Důležitý je drive, nové nápady a chuť do toho šlapat s námi.

 

V čem jste jiní než konkurence?
Od ostatních firem se lišíme hlavně jako zaměstnavatel. Ačkoli jsme velký hráč na trhu zaštítěný Miton Group, uvnitř se stále chováme jako malá firma - lidé na prvním místě, časté akce a víření v kancelářích do ranních hodin, naprosto otevřená komunikace, atmosféra kreativity a svobody. Zároveň jsme ale špičky v oboru - ať už IT, kde válcujeme v mobilních appkách, tak naše obchodní hvězdy, které mají sales v malíku jako málokdo. Velké know-how máme vlastně v každém týmu - marketing, HR, finance. Pojďte se k nám učit.

 

Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?
Ačkoli by se mohlo zdát, že máme již vybudováno, neusínáme na vavřínech. Neustále makáme na tom, abychom se zlepšovali. Pohybujeme se v dynamickém prostředí plném inovací a změn, a to nás baví. Týmová spolupráce je základem úspěchu, a proto se často bavíme o tom, co vylepšíme v různých rovinách a napříč odděleními. Stále si zachováváme obrátky a nadšení startupu a rozvíjíme různé interní projekty.

 

Jak vypadá pracovní den ve Slevomatu?
Každý den jinak. Záleží na pozici, sezóně, týmu i na projektu. Vždy je to ale adrenalin, protože často vstupujeme na neprobádané území a nebojíme se riskovat. Občas se něco nepovede, a pak nás podrží tým. Říká se to všude, ale u nás opravdu fungujeme jako skvělá parta. A když jde už vážně do tuhého, vždy je tu zásoba dobrého kafe.

 

Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?
Člověk prý nejvíce lituje věcí, které neudělal. To by byla škoda. Takže jestli vám vyhovuje hodně adrenalinu i trocha punku, sršíte novými nápady a umíte pořádně máknout i to náležitě oslavit, napište nám.


 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články