Skrz: “Dělat na něčem, co zná celá tvá rodina, dává smysl!“

Skrz: “Dělat na něčem, co zná celá tvá rodina, dává smysl!“

16. čvc 2015 Redakce 4 min

Dnes jsme vyzpovídali Petra Kováčika, ředitele Skrz.cz

 

Co Skrz dělá?

Pro návštěvníky Skrz.cz jsme služba, kterou milují, protože jim na jednom místě dokáže shromáždit obrovské množství akčních nabídek, které se zrovna prodávají. A nejen ze slevových portálů, ale také od e-shopů nebo cestovních kanceláří. Z pohledu inzerenta jsme inzertní platforma, která jim dokáže automatizovaně propagovat jejich nejzajímavější nabídky a přivádět jim tak reálné objednávky.

 

Proč jste rozjel Skrz?

Bylo to logické vyústění tehdejší potřeby mít přehled nad aktuálními nabídkami na slevových serverech, které často trvaly opravdu jen hodiny nebo byly limitované jen pro desítky nakupujících. Zároveň Skrz.cz takto postupně získával dobré jméno u slevových serverů a ty samy chtěly platit za lepší umístění jejich nabídek. A tím byl byznys na světě.

 

Co je Vaše inspirace?

Inspirací je pro mě příroda a běžný “offline” život. Všechno, co vymýšlíme na internetu, musí mít analogii v běžném životě. Tedy přesouváme pouze běžné chování do prostředí internetu. Jakmile se na internetu snažíme vymyslet něco, co ani v reálu neděláme, nemůže to moc fungovat.

 

Co považujete za největší úspěch Skrzu?

úspěchy prožíváme skoro každý den. Mám radost, že naše lidi práce baví a že můžu v klidu říct, že pracujeme jako skutečný tým. Umíme se posouvat dál a nezamrznout na jednom místě. Stále hledáme možnosti, kam růst mimo trh slevových serverů. Zatímco před lety jsme měli pár set aktivních nabídek zároveň, dneska jich máme skoro 15 tisíc každý den. V online marketingu patříme mezi největší české inzerenty a statně tak sekundujeme tak velkým hráčům jako je Mall.cz nebo Lidl. O tom se obecně moc nemluví.

 

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Primárně chceme být pro naše návštěvníky zcela běžnou součástí nákupního cyklu, protože u nás najde ty nejvýhodnější nabídky. Pro inzerenty chceme stále vylepšovat naší samoobslužnou inzertní platformu a být tak zejména pro e-shopy zcela běžným inzertním kanálem jako je dneska Heureka nebo Adwords.

 

Jaké jsou aktuální trendy ve slevovém byznysu?

Trh se v posledních letech významně uklidnil a zůstali jen silní hráči. Uživatelé vyžadují stále kvalitnější služby a servis  ze strany slevových portálů a ty na tom pracují. Pro nakupující je to skvělá zpráva.

 

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?

Lidé jsou základ každé firmy. A proto i my chceme mít ty nejlepší. Půl na půl bereme již profesionály, anebo juniornější kolegy, které si velmi rychle vychováme. Ti, co u nás už delší dobu pracují ví, jak je práce ve Skrz.cz posunula o kus dále. Abychom si dokázali sdílet znalosti i mimo firmu, rozjeli jsme tzv. Skrz.cz Cirkusy, kam si zveme špičkové lidi ze zajímavých internetových firem a hledáme společná témata, ve kterých bychom si mohli poradit. Z pohledu pozic nejčastěji hledáme posily mezi vývojáři a do online marketingu.

 

Podle čeho vybíráte lidi do týmu?

Jedno z nejdůležitějších kritérií je samozřejmě to, co umí, a jakou mají chuť se učit nové věci a posouvat sebe i své okolí dále. Ale chuť myslím tu skutečnou, to znamená sednout si a makat. Ne o tom jen mluvit, protože to při pohovoru chtěl někdo slyšet.

 

V čem jste jiní než konkurence?

Jsme jiní hlavně v tom, že se nezaměřujeme jen na slevové servery, ale i na akční zboží z e-shopů.

Každý e-shop má své akce nebo výprodeje a to jsou pak ty nejvýhodnější nabídky. Skrz.cz je doslova prošpikovaný algoritmy. Každý den nám přibývá a končí tisíce nabídek, máme automatické napojení na reklamní kanály jako Adwords nebo Facebook. A to všechno nejde zvládnout ručně  pokud to chceme dělat rychle, řádově v minutách.

 

Co je pro vás při budování firmy nejdůležitější?

Nejdůležitější je podle mě dlouhodobá strategie a cíle, za kterými jdeme. Každý den víme, že jsme zase o krok blíže cíli, ale zároveň po dokončení jednoho tématu víme, jaká budou další. Pro toto tvůrčí a kreativní prostředí je důležité se obklopovat lidmi, se kterými je vám dobře. Do práce se musíte těšit.

 

Jak vypadá běžný pracovní den ve Skrzu?

Každý den začínáme ráno v 9:00 poradou šéfů jednotlivých oddělení. Na krátké třicetiminutovce si koordinujeme úkoly pro daný den, informujeme se o vzájemných prioritách a návaznostech. Jedeme v relativně krátkých cyklech a snažíme se vyhnout úkolům, které se táhnou týdny. Chceme vidět každý den malý úspěch. Po poradě se vrháme ke stolům a jedeme. Náš Dev  team jede Scrum s týdenními sprinty. Oběd je pro nás vždy pestrá záležitost, na Náměstí Míru je výběr  z desítek možností, kam zajít. Dvakrát měsíčně máme v pátek společné snídaně, které můžete zahlédnout na našem Facebook profilu Skrz.cz Cirkus nebo na Twitteru. K práci patří pohoda i legrace.

 

Slyšeli jsme, že máte nové kanceláře? Je v nich něco netradičního?

Pro nás jsou naše nové kanceláře netradiční úplně ve všem. Podařilo se nám vybrat úžasnou lokalitu, klidnou, kousek od metra i centra. Vypadají perfektně a těšíme se sem každý den. Kanceláře máme rozdělené na dvě patra, dole sedíme všichni spolu a horní patro nám slouží k setkávání týmů a zároveň tu najdete i prostor pro tichou a klidnou práci . V patře máme také stolečky  trochu jako v kavárně a velmi speciální část zvanou CineSkrz.

 

Proč by k vám měli jít lidé pracovat?

Pracovat k nám by měl jít ten, kdo chce každý den vidět výsledky své práce. A také ti, kteří mají chuť své znalosti posunout o několik úrovní dále v rekordně krátkém čase. Zahřívače židlí tu opravdu nechceme.

 

Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?

Budeme moc rádi, pokud budete sledovat naše Skrz.cz Cirkusy, nebo se v budoucnu dokonce zúčastníte. Pokud se k nám chcete podívat, anebo si přijít na den sednout, jsme nově také na Židlomatu.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články