Shockworks: “Hledáme lidi hladové po vzdělání a úspěchu.“

Shockworks: “Hledáme lidi hladové po vzdělání a úspěchu.“

2. zář 2015 Redakce 3 min

Martin Predný nám představil společnost Shockworks

 

Co Shockworks dělá?

V Shockworks pomáháme růstu a expanzi menším a středním maloobchodníkům. Za zhruba pět let naší aktivní činnosti jsme vyvinuli systematické flow, pomocí kterého dokážeme nejen nastavit pro maloobchodníky základní prvky jejich značky a vybudovat online obchodní kanály, ale zároveň s těmito značkami dlouhodobě žijeme, podporujeme je pomocí marketingových kampaní a pomáháme v expanzi na zahraniční trhy. Celý obsah toho, co v Shockworks děláme, se dá shrnout pod náš claim: Retail Accelerator.

 

Proč jste s Jakubem rozjeli Shockworks?

Z čistě pragmatických důvodů – chtěl jsem dělat něco, co mě bude bavit a zároveň jsem se chtěl vyhnout práci v korporaci, kde je vše svázané pravidly a nařízeními, které často postrádají selský rozum. I proto od začátku budujeme Shockworks jako otevřenou firmu – prostor, ve kterém se každý nejen může vyjádřit, ale zároveň se také realizovat, ať jde o nové metody v uživatelském testování nebo kreativní marketingovou kampaň.

 

 

Co je Vaše inspirace?

Spíš než inspiraci považuji za důležitou motivaci. A tou je pro mě, stejně jako pro další členy našeho týmu, úspěch našich klientů. Dlouhodobě s nimi totiž pracujeme a je proto radost vidět, že se projektům daří.

 

Co považujete za největší úspěch Shockworks?

Největším úspěchem je bezesporu náš tým lidí. To, že se nám povedlo dát dohromady firmu, která funguje a která pomohla již více než dvěma desítkám maloobchodníků prorazit na zahraničních trzích, je především jejich zásluha.

 

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Jedním slovem: Evropa. Zásluhou našich vývojářů máme vytvořenou skvělou platformu, díky které je možno řídit maloobchod z kteréhokoli státu a našim klientům tak odstraňujeme další bariéru vstupu do expanze.

 

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?

Díky našemu širokému záběru nechci specifikovat konkrétní pozice. Ať jde o kodéry, UX designery, markeťáky nebo analytiky, je nejdůležitější vždy to, že práce u nás nejde jen “odsedět”. Hledáme lidi hladové po vzdělání a úspěchu. Hledáme ty, kteří chtějí ve svém oboru něco dokázat.

 

 

V čem jste jiní než konkurence?

Pevně věřím, že otevřenost, s jakou ve firmě komunikujeme a prostor pro osobní realizaci, jsou jen jednou z mnoha odlišností od stereotypního zaměstnání. Toto léto jsme například odstartovali prvním ročníkem Shockworks Summer Campu, kdy jsme sbalili doslova celou firmu, na týden se přestěhovali do soukromé vily v Chorvatsku a společně pracovali na interních projektech, jako je třeba benefitní systém nebo nový brandbook.

 

Jaký eshop byl pro vás největší výzvou?

Nechci, aby to vyznělo alibisticky, ale každý jeden e­shop je samostatnou výzvou. Nejde totiž jen o e­shop, ale o celou značku, její komunikaci, její zákazníky. Každý projekt u nás přitom začíná stejně – vše co potřebujeme, jsou informace z důkladných analýz a čistý list papíru.

 

 

Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?

Jednoznačně tým spolehlivých a zodpovědných lidí, kteří nepostrádají invenci a táhnou za jeden provaz. I proto, že věřím v to, že takové lidi v Shockworks máme, jsem je zároveň označil za náš největší úspěch.

 

Jak vypadá pracovní den v Shockworks?

Každý den je jiný, stejně jako projekty, na kterých pracujeme. Vždy ale panuje přátelská atmosféra a i když jsou někdy deadliny náročné, víte, že kolem sebe máte plno super kolegů, kteří vám rádi pomůžou.

 

Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?

Základem pro úspěch v dnešní době zdaleka není jenom akademické vzdělání. Pokud chcete něčeho dosáhnout, věnujte se tomu naplno. Drive, nadšení a pracovitost mají v Shockworks vždy přednost před diplomy.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články