Madeo: “Když se chce, tak to jde”

Madeo: “Když se chce, tak to jde”

25. lis 2014 Redakce 4 min

Madeo nám blíže představil Martin

Co madeo dělá?

Říká se o nás, že jsme nejznámější neznámou a nejviditelnější neviditelnou digitální agenturou v ČR. Děláme věci po svém a tak trochu jinak. Prezentujeme se pouze skrze naše realizace. Jejich kvalita definuje naší značku, kterou tak dáváme s každým projektem v bank.

Pracujeme pro omezený počet klientů - většinou na dlouhodobé bázi. Klíčovým trhem je pro nás Skandinávie, kam směřuje naprostá většina naší tvorby. Máme kanceláře ve Stockholmu, Oslo, Bratislavě, Zlíně a nově také v Praze.

Madeo tvoří tři jednotky: madeo.interactive, madeo.mobile a madeo.gaming. První celek se věnuje ryze webové oblasti – od kreativních konceptů přes UX, front-end a back-end vývoj až po digitální marketing. Madeo.mobile zajištuje produkci nativních mobilních aplikací na platformách iOS a Android a nejmladším přírůstkem je herní studio.

Držíme čtyři ocenění Awwwards – Site of the Day, titul FWA - Mobile of the Day, několik cen v rámci českého žebříčku WebTOP100 nebo titul IT Produkt 2014 udělený časopisem Computerworld.

Jak Vás napadlo rozjet tento projekt?

Začátky madea kopírují scénář mnoha dalších subjektů na poli digitální tvorby. Volné sdružení jednotlivců specializovaných na různé oblasti digitální produkce postupně přerostlo v potřebu prezentovat se pod jednou značkou a právním celkem. Z původní formace designer-kodér jsme se postupně rozrostli na tým více než 20 lidí.

Co / kdo byl vaše inspirace?

Vzhlížím k zahraničním digitálním agenturám, které přesáhly hranice domoviny. To je cesta, kterou v madeu sledujeme.

Velký vliv má i naše působnost ve Zlíně. Odkaz Tomáše Bati je všudypřítomný a osobně jsem si jej zjednodušil na frázi: “Když se chce, tak to jde.”

Na čem aktuálně pracujete? Co chystáte nového?

Momentálně soustředíme síly na ambiciózním startupu z USA, který si dává za cíl inovovat komunikaci na poli medicíny. Připravujeme několik dílčích projektů pro švédského mobilního operátora TeliaSonera a vánoční kampaň pro norského těžebního giganta Statoil. Dokončujeme novou verzi aplikace Visionare (www.bevisionare.com), ladíme dva herní projekty a zahajujeme spolupráci s jednou automobilkou.

Dlouhodobě spolupracujeme s Univerzitou Tomáše Bati, kde se podílíme nejen na digitální propagaci (viz. http://budoucnost.utb.cz), ale zapojujeme se i do výuky ve snaze zprostředkovat studentům zkušenost s praxí.

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?

Nadšence! Lidi, kterým je blízká snaha překonávat překážky a zdokonalovat se v oboru. Tvůrce, kteří budou hrdí na ocenění v rámci oborových soutěží. Lidi, které láká práce pro zahraniční klientelu. Týmové hráče.

Je práce u vás v něčem jiná než v ostatních firmách?

Zakládáme si na férové komunikaci a na zodpovědnosti jednotlivce. Všemi prostředky podporujeme inovaci. V rámci projektů můžete experimentovat s technologiemi a postupy. Současně však nesete zodpovědnost za dodržení stanovených kvalitativních kritérií. Kvalita výstupu je alfou a omegou.

Za odlišnost lze považovat také práci pro zahraniční klientelu - možnost komunikovat s teamy z celého světa na denní bázi.

Proč Zlín?

Jádro týmu tvoří bývalí studenti Univerzity Tomáše Bati pocházející z různých koutů ČR a Slovenska. Zlín je sice menší město, ale baví nás sledovat jeho rychlý rozvoj, který je z velké části akcelerován právě růstem Univerzity. Každým rokem zde přibývá spousta zajímavých tvůrčích lidí.

Já jsem např. původem Brňák a dlouhou dobu jsem žil ve Vídni. Zlín jsem si pro život vybral dobrovolně. Jsou zde rozumné náklady na živobytí, veškeré potřebné služby a příroda za rohem. Nemusím trávit hodinu denně v dopravních zácpách. V případě potřeby to mám do Brna 40 min. po dálnici.

Co se týče činnosti madea, je pro nás samozřejmostí pracovat s klienty vzdálenými tisíce km napříč kontinenty. Je-li osobní setkání žádoucí, sedneme na letadlo a potkáme se kdekoliv na světě.

V tuto chvíli na denní bázi spolupracujeme s několika subjekty z USA, Velké Británie, Kanady, švýcarska, švédska nebo Norska. Připravujeme velký projekt pro klienta z Asie. K tomu nám větší zastoupení v Praze nepomůže. Na druhou stranu i zde máme kancelář, takže spolupráci je možné navázat i se zájemci, které Zlín neláká.

Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?

Uchazeči, kteří zvažují, zdali se nám mají ozvat, najdou veškeré potřebné informace pro své rozhodnutí na náborové microsite: http://www.mamseprestehovatdozlinaapracovatvmadeu.cz

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata: Osobnosti, Aplikace, Startupy
Nenechte si uplavat nové články!
Váš e-mail
Sledujte nás:
Další články