Dimension Advertising: “Dělejte to, co milujete.“

Dimension Advertising: “Dělejte to, co milujete.“

21. čvc 2015 Redakce 4 min

Dimension advertising nám představil Jakub Hrabák, Managing director

 

Co Dimension advertising dělá?

Specializujeme se na branding značek, které mají určitou přidanou hodnotu. Nezajímají nás obchodní modely založené na výrobní marketingové koncepci. Chceme s našimi klienty a jejich klienty budovat vztah, chceme aby o značku měli sami zájem, respektovali a sdíleli s ní určité hodnoty a filozofii.

 

Proč jste rozjel Dimension advertising?

Od malička mě bavily značky, jak působí na lidi a co všechno jsou lidi pro ně schopní udělat, tušil jsem, že je musí něco ovlivňovat a chtěl jsem vědět co. Začal jsem zjišťovat, že každý malý detail může mít obrovský vliv na to, jestli si člověk produkt koupí nebo ne. Když jsem dostal svůj první počítat asi ve 13 letech, nehrál jsem hry, ale začal dělat první loga, weby a zakládal fiktivní společnosti. První větší projekt přišel přibližně v 16 letech, kdy jsem se svým bývalým obchodním partnerem založili nahrávací studio iWirel (dnes foviprod.com) a natočili jsme náš první studentský film Status online, kde hrála například Anička Stropnická, film se točil profesionální filmovou technikou RED4K, byla to obrovská zkušenost, sponzoroval nás například Redbull, na video se můžete podívat na youtube. Oba dva jsme ale měli trošku jiné pohledy na budoucnost firmy, dohodli jsme se, že si každý půjdeme svou cestou, oba dva máme nyní svoje společnosti a spolupracujeme nadále, nově nás čeká další větší projekt.

 

Co je Vaše inspirace?

Inspirace je všude, stačí se dívat kolem sebe a ptát se. Když se sami sebe ptáte “ Proč? “ učíte se a to vás posouvá. Takže sleduju značky kolem sebe, reklamy a všechno, co se točí kolem toho. Reklama není lehký řemeslo, chce to mít nervy a milovat to, jinak brzo skončíte.

 

Co považujete za největší úspěch Dimension advertising?

Existujeme krátce a za tu dobu jsme udělali velké pokroky. Máme toho ale hodně před sebou a je stále na čem pracovat.

 

Jaká zakázka Vás nejvíce oslovila?

Snažíme se, aby všechny projekty, které děláme, byly zajímavé. Jedině tak jsme schopni udělat dobrou reklamu. Jestli děláte reklamu na něco, co sám nepoužíváte, nedělejte ji radši vůbec. Když dělám reklamu například pro kavárnu, chodím prakticky jenom do ní, musím tomu produktu věřit, vidět jeho silné a slabé stránky, poznat značku a všechno kolem, je to takový neustálý monitoring na základě kterého pak přemýšlíme komplexněji.

 

Máte nějakého oblíbeného klienta?

To je jak, kdyby jste se mě zeptala, které dítě mám radši, každý je jiný :)  (děti ale nemám). Momentálně ale máme velmi hezkou spolupráci s největším kavárenským řetězcem v ústeckém kraji Lagarto, je to spolupráce, která nás velmi baví a jsou vidět výsledky. Když se obě strany navzájem respektují a věří si, vždy z toho vzejde dobrý výsledek.  

 

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Rozjet to! Hledat další klienty, kterým záleží na jejich produktu. Momentálně pracujeme na vylepšování interních procesů a managementu. Chystáme v budoucnu rozjet pobočky v zahraničí například v Berlíně, Anglii popř. i v USA.

 

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?

Lidi vám toho můžou “nakecat” na pohovu a do CV hodně, nejvíc se ale dozvíme, když ho začleníme do týmu a dáme mu první projekt. Je to většinou otázka cca měsíce, zda poznáte, jestli bude vhodný nebo ne. Na začátku vždy probíhá 3 kolové výběrové řízení, na finální pohovor jde 3-5 kandidátů. Pro mě je velmi důležité, aby jsme jako tým 100% fungovali, navzájem se respektovali a nebylo tu dusno, ale maximální kreativní prostředí. Chci pracovat jen s profesionály a spolehlivými lidmi, kdo není spolehlivý, ten mě nezajímá a může být dobrý jak chce.

 

V čem jste jiní než konkurence?

V první radě již zmíněné zaměření na značky s přidanou hodnotu, kterou se snažíme budovat a rozvíjet. Snažíme se mít s našimi klienty maximálně přátelsko - obchodní vztahy. Nikdo rád nepracuje v prostředí, kde se necítí dobře, z toho nic dobrého nevzejde.

 

Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?

Určitě zapálení, věřit intuici, investovat vše a nepřestat doufat. Pokud věci děláte pořádně a jste motivovaní, výsledek se musí dostavit.

 

Jak vypadá pracovní den v Dimension advertising?

Nemáme stanovenou pracovní dobu, tzn. že pokud nejsou schůzky nebo strategické porady, přicházíme do práce dopoledne podle toho, do kolika jsme předchozí den pracovali. Tento způsob se osvědčil, když dáme lidem volnost a zodpovědnost, výsledkem toho je dobře odvedená práce a chuť pracovat. Snažím se, aby ve studiu byla zábava, máme tam televizi, pouštíme muziku, hrajeme playstation a jelikož máme i zahrádku tak hrajeme fotbal. Momentálně se chystá grilovačka!  

 

Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?

Dělejte to, co milujete a v čem jste dobří.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články