Costlocker: Efektivita projektů v reálném čase

Costlocker: Efektivita projektů v reálném čase

12. srp 2013 Redakce 2 min
Na StartupJobs vám budeme postupně představovat startupy, které u nás hledají nové talenty. Jako první je tu Costlocker, ze kterého jsme vyzpovídali Kamila.
Co je Costlocker?
Costlocker je tu pro všechny společnosti, které prodávají své hodiny. Je to nástroj, který Vám v reálném čase vyhodnocuje efektivitu projektů. Konečně budete znát odpovědi na elementární otázky, které si pokládá většina manažerů a majitelů agentur:
  • ­Který klient je ziskovější?
  • ­Jaká aktivita nám vynáší nejvíc?
  • ­Kde unikají náklady zbytečně?
  • ­Je malý zisk důsledkem špatného odhadu?
  • ­Kolik ročně stojí tendry a vyplatí se vůbec?
  • ­Zaměstnáváme někoho, na kom proděláváme?
  • ­Jakou můžeme nabídnout slevu, abychom byli stále ziskoví?
Jak Vás napadlo rozjet Costlocker? Co byla Vaše inspirace?
Nechtěli jsme v 2FRESH trávit stovky hodin ročně vyhodnocováním efektivity našich projektů. Hledali jsme funkční webové řešení, které nám požadované informace poskytne okamžitě. Žádné jsme ale nenašli.
Inspirace vzešla z reálné agenturní potřeby. Konečně jsme měli k dispozici nástroj, díky kterému jsme věděli, kde nám utíkají náklady a kdo za to může. Například po naplnění prototypu reálnými projekty jsme zjistili, že většina kalkulací byla podhodnocena o 30 % oproti skutečně odpracovaným časům. Při několikamilionovém obratu jde o velké peníze, které nám ale časem Costlocker vydělá zpátky.
Podělíte se s námi o nějaké informace ze zákulisí?
Nedávno jsme spustili 2FRESH ideas, kde jsme se docela rozepsali o tom, jak Costlocker vznikl a kdo za tímto projektem stojí. Proto bude nejlepší odkázat případné čtenáře na http://www.2freshideas.com/project/costlocker.
Co chystáte nového?
2FRESH ideas - nabízíme startupům lidi, zkušenosti a zázemí naší digitální agentury 2FRESH. Jednoduše nabízíme službu, na kterou zatím žádný místní inkubátor ani akcelerátor nemá. Věříme, že klíčem k úspěchu jsou zkušení lidé - nikoli peníze od investora, kanceláře a občasný mentoring. Proto jsme se rozhodli, že chceme hledat a podporovat startup projekty, kterým chybí něco z toho, co máme my - zkušené lidi z 2FRESH, jejichž kvalita byla léta prověřována v komerčním prostředí, kde se žádná chyba neodpouští. To je naše jedinečná výhoda – umíme vzít za práci, víme v čem nedělat chyby, jak řešit problémy a jak komunikovat. Z vlastní zkušenosti známe, jaké to je, vytvářet něco od nuly.
Co byste vzkázal lidem, kteří uvažují o práci ve startupu?
Startup není nic jiného než podnikání. I proto jsme začali jsme psát blog o tom, jaké to je podnikat a budovat něco od nuly. Chceme inspirovat ostatní lidi, aby si realizovali svoje sny. Nejsme žádní teoretici a proto popisujeme jen naše vlastní zkušenosti z podnikání. Blog najdete na http://blog.2freshideas.com/.
Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata: Osobnosti, Startupy
Nenechte si uplavat nové články!
Váš e-mail
Sledujte nás:
Další články