Biano: “Hledáme lidi, kteří pořád hledají možnosti zlepšovat to, co dělají“

Biano: “Hledáme lidi, kteří pořád hledají možnosti zlepšovat to, co dělají“

18. led 2017 Redakce 2 min

Honza Davídek, CEO Biana, říká, že pro budování startupu je nejdůležitější dělat službu, která je lidem užitečná, pomáhá jim řešit nějaký problém nebo jim jiným způsobem zjednodušuje život.

Co dále jsme se o Bianu od jeho ředitele dozvěděli?

 

Co Biano dělá?

Biano je web o bydlení, na kterém uživatelé najdou desetitisíce fotek a stovky tisíc produktů z českých shopů. Pokud stavíš, rekonstruuješ nebo si prostě chceš vylepšit bydlení, Biano je to místo, kde najdeš inspiraci. Fotky od profesionálních designérů a produkty z oborových shopů na jednom místě. 

 

Proč jste rozjeli Biano?
Protože segment bydlení vidíme jako rychle rostoucí, což nám potvrzují čísla z trhu a také proto, že služba jako Biano na českém trhu dosud nebyla.

 

Co považujete za největší úspěch Biana?
Za dobu, co Biano běží, se nám povedlo pár věcí. Postavili jsme super tým lidí, kteří na projektu pracují a baví je to. Pak se nám povedlo dát dohromady opravdu hodně obsahu z kategorie bydlení, ať jsou to inspirační fotky nebo počet zapojených eshopů. Na tom průběžně pracujeme, abychom pro uživatele měli ten nejlepší obsah, co na českém internetu existuje.

 

Jaké jsou vaše plány do budoucna?
Aktuálně se Biano pouští do expanze mimo ČR. V září jsme spustili Slovensko, teď v lednu chystáme spuštění Biana v Holandsku a v plánu máme letos ještě dvě další země. Jinak je naším cílem pořád zlepšovat produkt a obsah tak, aby na Biano uživatelé rádi chodili a vraceli se.

 

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?
Hledáme lidi, které práce baví a kteří hledají možnost pořád zlepšovat to, co dělají. Tím, že poměrně rychle rosteme a jsme klasický startup, kde se věci často mění a nic není pevně dané, potřebujeme mít tým lidí schopných věci rychle posouvat dopředu.

 

Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?
Dělat službu, která je užitečná pro lidi, pomáhá jim řešit nějaký problém nebo jim jinak zjednodušuje život. Konkrétně na Bianu pak mají lidé najít všechno, co souvisí s bydlením, na jednom místě. To beru jako základ, aby služba mohla fungovat. A pak je tu samozřejmě hodně dřiny, je důležité věci rychle posouvat dopředu i za cenu, že třeba nejsou úplně dokonalé. A vydržet :)

 

Jak vypadá pracovní den v Bianu?
To se u každého z týmu liší, ale typicky je jednou nebo dvakrát týdně porada konkrétního týmu, kde se řeší, co je hotové a na čem se bude dál pracovat a pak je to individuální pro každou pozici. Snažíme se hodně koukat na čísla, takže pro většinu lidí začíná den reportem, ve kterém je vidět, co se předchozí den povedlo a kde je potřeba něco měnit.
 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články