ACOMWARE: “U zájemců hledáme chuť učit se a komunikovat“

ACOMWARE: “U zájemců hledáme chuť učit se a komunikovat“

17. led 2014 Redakce 3 min
ACOMWARE nám představil Honza

Co ACOMWARE dělá?
Přes 10 let se specializujeme na e-shopy a pomáháme jim vítězit. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní emailing. Na konzultační úrovni spolupracujeme se zajímavými firmami, jak s e-shopy, tak retailery. Za 10 let jsme pracovali pro 2 000 internetových projektů.
Jak Vás napadlo rozjet ACOMWARE? Co byla Vaše inspirace? Proč zrovna specializace na e-commerce?
ACOMWARE vznikal ještě v dobách, kdy se začínajícím firmám neříkalo start-up. Začínali jsme jako spojení více aktivit – e-shop, informačního systému a online marketingu. V současné době fungují tyto tři věci separátně jako samostatné úspěšné firmy, které se zapojují do desítek úspěšných projektů, ale začátky byly skutečně téměř rodinné. Pár kamarádů, jedna kancelář, spousta legrace.. :)
Podělíte se s námi o nějaké informace ze zákulisí ACOMWARE?
Protože práce nemůže být jenom o práci, tak se snažíme o různé teambuildingové akce. Je nesmírně osvěžující jednou za čas si udělat společně volný den a strávit ho třeba v pevnosti Boyard. Modřiny a únava ze šplhání a skákání jsou vítaným zpestřením každodenního shonu.
Co považujete za největší úspěch ACOMWARE?
Snad to nebude znít jako klišé, ale je to stabilní tým a to, že jsme více jak 10 let zaměřeni na jeden, velmi komplikovaný segment, což jsou e-shopy, které všechno třikrát hodnotí a měří. Snad jsme za ty roky prokázali, že umíme e-shopům pomoci v poměrně silně konkurenčním segmentu. Tohle všechno by nebylo možné bez obrovského nasazení, nadšení a pozitivní energie, kterou každodenně moji kolegové přinášení do práce pro klienty.
Co chystáte nového?
Naše branže – e-shopy a e-commerce vůbec je nesmírně proměnlivá a její vývoj jde kupředu skokově. To, a požadavky klientů, nás samozřejmě nutí do neustálého vývoje. Ale konkrétně, momentálně připravujeme projekt se zaměřením na personální zajištění e-shopů, dále posilujeme naši roli v oblasti inteligentního emailingu, či performance a připravujeme s partnery zajímavý projekt s názvem E-shopista. Tam půjde spíše o předávání reálných zkušeností mezi e-shopaři.
Kdo všechno za ACOMWARE stojí? Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?
ACOMWARE je 30 členný tým, ale jsem rád, že mezi sebou máme silné osobnosti jako je Honza Penkala, Ondra Klega nebo Honza Fencík, kteří dneska mají co říct k novinkám a e-commerce trendům na konferencích.
A jaké typy lidí hledáme do týmu? Hlavně komunikativní, proaktivní, týmové a zodpovědné se snahou přijímat nové znalosti a dále se vzdělávat. Bez těchto vlastností neuděláte nic.
Je práce u vás v něčem jiná než v ostatních firmách?
Daří se nám hezky kombinovat openspace a práci z domova. Jednoznačně vidíme přínos v tom, že si lidé hodně samostatně mohou plánovat, odkud budou pracovat, jestli potřebují více komunikovat s kolegy v týmu nebo se spíš soustředit na práci pro klienty. Snažíme se také vytvořit pohodové prostředí, k tomu také hodně přispívá fakt, že sídlíme v moderních prostorách vedle obchodního centra Arkády na Pankráci. Díky dlouhodobé historii a práci, kterou už máme za sebou, můžeme zájemcům o práci také nabídnout možnost pracovat pro významné české e-shopy a retailové hráče.
Co považujete za nejdůležitější u zájemců o práci?
Chuť učit se, zájem o obor a neméně důležité je taky, aby nový člověk zapadl do týmu. Konzultantská firma je hlavně o lidech a jejich komunikačních schopnostech. Nechci říct, že odborné vědomosti nejsou důležité, ale z praxe víme, že toto je možné se naučit, s ochotou komunikovat už to bývá horší.
Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?
Za tu dobu, kdy se potkáváme s různými podnikateli, bychom každému, kdo chce jakkoliv podnikat na internetu, doporučili, aby měl alespoň promyšlený cíl svého podnikání, a pro koho svůj projekt staví. Když nevíte, kam chcete dojít, nikdy tam nemůžete dojít.
Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata: Osobnosti, Startupy
Nenechte si uplavat nové články!
Váš e-mail
Sledujte nás:
Další články