Slevomat rozjíždí novou službu. V reálném čase se objednáte u kadeřníka, trenéra či na masáž

Slevomat rozjíždí novou službu. V reálném čase se objednáte u kadeřníka, trenéra či na masáž

9. bře 2019 Redakce 2 min

Po cestování, zážitcích a gastronomii se chce Slevomat zaměřit na lokální služby. Jednička mezi českými slevovými portály vytvoří největší tuzemskou platformu drobných živnostníků, které propojí jednotným rezervačním systémem.

„Velká část drobných živnostníků nemá rezervační systém žádný, stále fungují na bázi telefon a papír s tužkou. To chceme změnit a vytvořit tak největší platformu umožňující přímé rezervace,” přiblížila ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková s tím, že podobná služba nemá na českém trhu konkurenci.

Systém umožní živnostníkům se jednoduše napojit a v reálném čase zobrazit zákazníkům volné termíny. Firma očekává, že do konce roku by mělo by se takto mohlo zapojit až několik stovek partnerů, a to i mimo Prahu.

Podívejte se na upoutávku Slevomatu na novou službu:

Obdobně Slevomat vytvořil speciální rezervační systém pro hoteliéry. Přímé rezervace na konkrétní termín tak díky tomu aktuálně tvoří polovinu všech objednávek v kategorii cestování.

Zájem o služby přitom roste, a to zejména v hlavním městě. „Ke kadeřníkovi i na dentální hygienu je mnohdy nutné se objednávat i měsíc dopředu. Pokud ale nechcete čekat, je často těžké někoho narychlo najít. My přitom nabídneme v reálném čase nejširší nabídku,” doplnila Havlíčková.

Na Slevomatu se loni prodalo například 338 tisíc voucherů za služby spojené s péčí o tělo za 177 milionů korun. Meziročně je nárůst v počtu zákazníků o 7 procent. Nejčastějším klientem jsou podle dat Slevomatu ženy, těch je poměrově třikrát tolik co mužů, ale i těch v průběhu let přibývá.

„Je jasné, že mnoho služeb je především pro ženy. Nicméně mužů, kteří o sebe pečují, přibývá. Zejména v Praze a velkých městech tento trend v posledních letech potvrdily barber shopy. Těch vyrostlo v hlavním městě několik desítek,” dodala ředitelka portálu.

V rámci propagace vytvořila společnost i speciální video kampaň, která je určena pro YouTube a zahráli si v ní reální zaměstnanci Slevomatu.

Autor: VAL

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články