Na Czech On-line Expo míří rekordní počet lidí. Slibuje exkluzivní hosty, pracovní burzu a workshopy

Na Czech On-line Expo míří rekordní počet lidí. Slibuje exkluzivní hosty, pracovní burzu a workshopy

21. bře 2019 Redakce 4 min

Poslední březnový víkend se hala holešovického Výstaviště otevře pro všechny majitele, provozovatele a správce e-shopů, konzultanty, vývojáře, programátory, UX designéry, datové analytiky a další odborníky v oblasti on-line marketingu a e-commerce. V rámci veletrhu Czech On-line Expo se na 7000 metrech čtverečních představí přes sto vystavovatelů a pro návštěvníky budou připraveny také desítky přednášek významných osobností z oboru, workshopy a burzy pracovních příležitostí. Pořadatelé očekávají rekordní návštěvnost.

Czech On-line Expo je největším českým veletrhem pro všechny ty, kteří mají co do činění s podnikáním na internetu, tedy hlavně e-shopaře, marketéry nebo různé on-line byznysmany a byznysmanky. Jedná se o veletrh, vzdělávací akci i burzu pracovních příležitostí zároveň.

Návštěvníci se mohou těšit na summity z oblastí PPC, UX & CRO, E-commerce Data, Support, Digi HR, Logistic & Packing, SEO, Social, Copy & Content, E-mailing, Expansion, E-shop partner, INT., přičemž garanty jednotlivých oblastí jsou přední čeští odborníci právě na konkrétní odvětví. „Například za obsah PPC Summitu odpovídá Jakub Kašparů, za E-commerce Data Summit Honza Mayer a za SEO Summit Pavel Unger,” uvedl pro Newsroom StartupoJobs mediální zástupce akce Roman Müller. (Zde se ůžete podívat na seznam všech řečníků.)

Vůbec poprvé se také na jednom pódiu sejdou zástupci největších českých srovnávačů - Tomáš Braverman z Heureky.cz, Milan šmíd ze Zboží.cz a  František štrupl z  české pobočky Googlu - a budou společně diskutovat o tom, jaká je jejich role v  době, kdy zákazníci tíhnou ke konkrétním značkám a jejich cenová senzibilita slábne.

Podívejte se, jak to vypadalo na loňském ročníku:

Na ploše bezmála 7 000 metrů čtverečních se 29. a 30. března představí přes sto vystavovatelů, vznikne 10 sálů pro přednášky a dvě menší místnosti pro workshopy. Počítá se s více než 123 přednáškami, 15 odbornými konferencemi a více jak 20 praktickými workshopy.

šance najít si práci

Mezi přednášejícími se mohou návštěvníci těšit například na linkbuildera Filipa Podstavce, Jana Tichého z TASTE nebo Jaroslava Hlavinku ze Seznam.cz. „Garanti přípravu nijak nepodceňují, někteří dokonce začali kvůli veletrhu zpracovávat vlastní výzkum tak, aby nenudili návštěvníky něčím, co slyšeli mnohokrát předtím,“ upřesnil hlavní pořadatel Jan Kalianko.

Vystavovatelé i návštěvníci se mohou v rámci Czech On-line Expo rovněž těšit na burzu pracovních příležitostí. „Reagujeme tím na dlouhotrvající situaci na trhu práce, kde zoufale chybí kvalitní pracovníci se zkušenostmi. Využijeme vysokou koncentraci lidí pohybujících se v marketingu a on-line prostředí a na jednom místě pro ně shromáždíme pracovní poptávky od všech vystavovatelů. Během dvou hodin si tak návštěvník může odbýt třeba i čtyři kolečka pracovních pohovorů,“ doplnil Kalianko.

Organizátoři počítají s rekordní návštěvností více než pět tisíc lidí. Už během předpordeje, který započal v září, se prodalo víc lístků než za celý ročník 2018, v současné době si zájemci rozebrali přes čtyři tisíce vstupenek. „Co se týče minulého ročníku, tak zajímavé pro nás jako organizátory bylo, že druhý den, tedy v sobotu, bylo asi o 30 procent méně návštěvníků, ale vystavovatelé hlásili rekordní zájem o jejich služby - většina z nich hlásila nárůst konverzí či leadů o 300 až 400 procent proti prvnímu dni,” uvedl Müller.

„Když jsme pak řešili proč, tak jsme se dopracovali k tomu, že mnoho lidí jde na veletrh první den, podívá se, kdo vystavuje a co nabízí. Večer si doma nebo na hotelu projde weby a najde informace a druhý den jde na místo již řešit konkrétní věci s danými vystavovateli. I proto jsme nechali akci dvoudenní, protože to dává mnohem větší smysl,” uzavřel.

Pro více informací navštivte oficiální stránky veletrhu. 

Autor: RED

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!
Přečtěte si dále
Související témata:
Další články