Super Bowl je sportovním vyvrcholením sezóny amerického fotbalu, nicméně se z této události stal také svátek všech markeťáků. Vždyť kde jinde najdete 70 000 diváků bedlivě sledujících hru na místě a dalších 103 milionů přibitých k televizním obrazovkám? Každá reklama během přestávek je uměleckým dílem, jehož zveřejnění stojí enormní balík. Letošní sazba za 30s blok byla 5,2 mil. USD (117 mil. Kč). Ano, to je opravdu skoro 4 miliony za sekundu.
1) Pepsi - More than OK
Pepsi zvládlo postavit celou hvězdnou reklamu na třech hláškách a pár slavných jménech. Doufejme, že Okay, More than OK a Okurrrr (rošťácky protažené od Cardi B) pomůžou tomuto nápojářskému gigantovi zastínit konkurenci.
2) Amazon - Makes the cut
Chytrý asistent Alexa zvládne v nesprávných rukou napáchat paseku. Mrkněte na krátký sestřih toho, co vše by se mohlo přihodit při expanzi asistenta do nesprávných zařízení. Odneste si z toho prostě to, že Alexa je vlastně super.
3) Olay - Killer skin
Za zmínku stojí velmi filmově podaná reklama na nový produkt. Krém na obličej od značky Olay se opravdu pustil do propagace formou hororu. A tato reklama patří k jedné z mála, které při Super Bowlu cílí specificky na ženy.
Propadák: Devour - Food porn
A jestli se něco nepovedlo, tak je to reklama na instantní jídlo Devour. Komentář, který má připomínat zpověď pacienta v sexuologické poradně, je vlastně velmi podobný instantnímu jídlu - naprosto bez chuti.
Autor: Matyáš Vejskal