1. Nejčastější dotazy
    1. Jaká jsou pravidla inzerce na StartupJobs?
      Podívejte se na
      pravidla
      .
    2. Kdo může inzerovat na StartupJobs

      Na StartupJobs mohou inzerovat technologické a inovativní firmy, které posouvají svět vpřed. Pro startupy máme připraven startup program, který jim pomůže rychleji růst. Na StartupJobs není umožněna inzerce personálním agenturám, headhunterům apod. - je povoleno hledat zaměstnance pouze do inzerujícího subjektu.

    3. Jak mohu přidat dalšího správce firmy?
      Přidělit administrátorská práva můžete ve
      správě uživatelů
      .
    4. Proč se mi u talentů zobrazuje 0?

      Přístup do databáze talentů získáváte automaticky s vložením každé placené nabídky. Talenti se generují na základě požadovaných dovedností, ujistěte se prosím, že máte toto políčko vyplněné.

    5. Mohu v databázi talentů nějak filtrovat?

      Ano, podle lokality a úvazku. Můžete vyfiltrovat také talenty, které jste oslovili nebo osrdíčkovali.

    6. Jak mohu své nabídky více zviditelnit?

      Více návštěvníků (a tedy i potenciálních uchazečů) získáte přikoupením propagace. Možností propagace je několik:

      HotJobs - jedná se o zvýraznění a přednostní řazení nabídky. Nabídka je následně zvýrazněna štítkem "HOT". U HotJobs můžete také využít možnosti individuálního textu a obrázku při sdílení nabídky, online propagaci a extra newsletter. Díky HotJobs získáte průměrně 2x více kandidátů oproti nabídkám se základním balíčkem! Cena HotJobs je 2 999 Kč / 14 dní, případně 4 999 Kč / 30 dní, za jednu nabídku.

      Jednorázové topování nabídky - této propagace využijete u nabídek, které mají aktivní HotJobs. Tyto nabídky můžete tzv. jednorázově topovat, což znamená, že se znovu objeví na začátku výpisu nabídek v relevantních kategoriích. Cena za topování nabídky je 1 499 Kč jednorázově. Nabídky s balíčky Extra 30 a VIP jsou automaticky “topovány” v polovině jejich platnosti. Pro více informací
      klikněte zde
      .

      PPC kampaň - pomůže zacílit uchazeče přímo ve vaší lokalitě a i ty, kteří běžně na pracovní portály nechodí. Rozpočet si volíte sami, ale rádi vám s nastavením pomůžeme. Minimální částka je stanovena na 5000 Kč. Pro optimální zásah doporučujeme zvolit rozpočet alespoň 7 000 Kč. Kampaně děláme primárně na Facebooku a výsledky kampaní zasíláme po skončení kampaně na vyžádání.

      Zobrazení na nabídku navíc - stejně jako u PPC kampaně, i zde primárně využíváme Facebook s cílením na relevantní uživatele podle zaměření inzerátu. Rozdíl oproti standardním PPC kampaním je ten, že u tohoto typu propagace garantujeme stanovený počet relevantních zobrazení. Pro více informací
      klikněte zde
      .
      TOP3 nabídka v kategorii - jedná se o propagaci, kdy svoji nabídku na týden připnete na prvních třech místech ve vybraných kategoriích. Nabídka je následně ve vybrané kategorii na každé stránce zvýrazněna štítkem "TOP". Pokud jsou nabídky ve vybrané kategorii vypsány na více stránek, vaše nabídka bude na prvních třech pozicích na všech stránkách. Cena za týden TOP3 nabídky pro jednu kategorii je 7 999 Kč. Pro více informací
      klikněte zde
      .
      Videoprofil - pomocí videoprofilu ukážete uchazečům, jak to ve vašem startupu vypadá a představíte svůj tým zbrusu novou formou. Pro více informací nás kontaktujte na
      support@startupjobs.cz
      .
    7. Jaká je cena za inzerci?
      Základní balíček pro nabídku stojí 1 999 Kč / měsíc. Více informací o cenách našich služeb naleznete v
      ceníku
      .
    8. Můžeme k nabídce práce přidat obrázek nebo video?

      Ano, jistě, obrázek nebo video můžete vkládat přímo do textu nabídky pomocí příslušné ikonky v 1. kroku vložení nabídky - záložka “Text nabídky”.

    9. Můžeme nastavit zasílání kandidátů do našeho interního systému pro správu kandidátů?
      Ano, pro každou pozici můžete nastavit webhook, více informací o webhooku najdete v
      dokumentaci
      .
    10. Dáte mi slevu na inzerci?
      Slevy jako takové neposkytujeme. Pokud chcete inzerovat výhodněji, doporučujeme koupit
      balíček kreditů
      , ze kterého inzerci budete hradit. K balíčkům získáte bonus až 10 % zdarma.
    11. Co je to Cashback?
      Cashback je program, jež odměňuje firmy za férové jednání. Pokud nejpozději 14 dní od skončení platnosti nabídky splníte
      podmínky programu
      , bude vám automaticky na kontaktní adresu zaslán poukaz na 500 kreditů.
    12. Proč se nám u nabídky ukazuje, že nesplňuje nárok na cashback?
      Nejčastějším důvodem nesplnění
      podmínek programu
      je nevyřízení všech uchazečů. Aby byly podmínky programu splněny, musí být všichni uchazeči přesunutí do jiného výběrového kola, než jsou “nový” nebo “aktivní”.
    13. Kde mohu uplatnit Cashback kupón?
      Kupóny jednoduše uplatníte na vašem firemním profilu v záložce
      “Fakturace”
      zadáním kódu do pole “Chcete uplatnit kupón?”. Platnost kupónu je 30 dní od obdržení.
    14. Mohu si v rámci náborového procesu přidat nová náborová kola?
      Ano, standardně je náborový proces rozdělen do čtyř kol, můžete si ale také přidávat kola vlastní. Pro více informací klikněte
      zde
      .
    15. Mohu vložit nabídku i dvojjazyčně?

      Ano, v prvním kroku vložení nabídky máte možnost vkládat jak český, tak také anglický text nabídky. Návštěvníkům české verze stránek se poté vždy zobrazí česká verze, kdežto návštěvníkům anglické verze stránek se zobrazí anglická.

      Doručujeme: Máte-li text nabídky pouze v anglickém jazyce - nabídku přeložte. Česky psané nabídky mají více zobrazení i lepší konverzní poměry. Máme vysledováno, že i lidé, kteří mluví plynně anglicky, se spíše přihlásí na česky psanou nabídku než na tu anglickou.

    16. Je vhodnější nabídku prodloužit nebo duplikovat?

      Nabídku doporučujeme duplikovat a vložit jako novou, neprodlužujte ji - nové nabídky sdílíme na soc. sítích, takže mají větší dosah. Zároveň se objeví v newsletterech s novými nabídkami, což se u prodlužovaných nabídek neděje.

    17. Co musím udělat, abych mohl/a využívat tzv. free nabídek? / Jak fungují kariérní stránky?
      Free nabídky mohou využívat jen firmy, které používají naše řešení
      kariérních stránek
      . Jakmile začnete naše řešení kariérních stránek využívat, kontaktujte nás, vkládání free nabídek vám povolíme.

      Nicméně, pokud hledáte někoho aktivně, určitě doporučuji placenou verzi, free nabídky mívají obvykle jednotky zobrazení měsíčně, protože nejsou zobrazeny ve výpisu nabídek, ale pouze na firemním profilu. Je proto potřeba pro ně zajistit propagaci vlastními kanály.

    18. Kdy mohu uplatnit tzv. Garanci spokojenosti?
      Program Garance spokojenosti lze uplatnit na nabídku, u které se po dobu platnosti nabídky přihlásí méně než 3 kandidáti. O tuto kompenzaci je třeba přihlásit se do 10 dní od skončení platnosti nabídky. Podmínkou je dodržení
      pravidel inzerce
      a splnění
      cashback programu
      .
    19. Má StartupJobs zavedena opatření tak, aby jeho používání odpovídalo nařízení GDPR?
      Ano, jistě osobní údaje všech uživatelů jsou u nás zcela v bezpečí. Více o opatřeních, která jsme v rámci GDPR zavedli, najdete v pravidlech
      nakládání s osobními údaji
      .
  2. Nabídky
    1. Jak dlouho je nabídka zveřejněna?

      Platnost nabídky je 1 měsíc.

    2. Jaká je cena jedné nabídky?

      Cena nabídky je 1 999 Kč (bez DPH).

    3. Je možné upravit nabídku i po jejím vložení?

      Ano, nabídky můžete upravovat i po jejich vložení. Je možná úprava textu, nikoliv celkového zaměření nabídky (např. z PHP na marketing).

    4. Mohu do nabídky přidat obrázek nebo video?

      Ano, jistě, obrázek nebo video můžete vkládat přímo do textu nabídky pomocí příslušné ikonky v 1. kroku vložení nabídky - záložka “Text nabídky”.

    5. Co znamenají “Požadované dovednosti” při zadávání nabídky?

      Díky zadání požadovaných dovedností se vám otevře databáze talentů, které můžete oslovit s vaší nabídkou. Každý z talentů splňuje alespoň jednu z vámi zadaných klíčových dovedností.

    6. Co znamená “Prodlužovat automaticky”?

      Po vypršení platnosti nabídky (1 měsíci) bude automaticky prodloužena o další měsíc, o čemž budete včas informováni mailem. Toto automatické prodloužení můžete kdykoliv vypnout. Cena automaticky prodloužené nabídky je stejná jako vložení nové nabídky.

    7. Je možné nastavit automatické prodloužení u HotJobs?

      Ano, automatické prodloužení můžete nastavit také u HotJobs a můžete jej vypnout v detailu nabídky.

    8. Mohu nastavit u každé nabídky automatickou odpověď, která bude po přihlášení kandidáta poslána?
      Ano, můžete to udělat v sekci
      Automatické odpovědi
      .
    9. Je možné, aby byly informace o nových kandidátech odesílány na různé maily?

      Ano, u každé nabídky můžete nastavit e-mailové adresy, na které budou notifikace zasílány. Tuto možnost najdete při úpravě nabídky po rozkliknutí “Další možnosti”.

    10. Co je to Garance spokojenosti?
      V případě, že se na vaši nabídku přihlásí celkově (tedy za celou dobu platnosti nabídky) méně než 3 zájemci a splníte
      pravidla inzerce
      , vrátíme vám kredity v hodnotě Běžné nabídky. Nárok na garanci mají pouze nabídky, které splní pravidla
      cashback programu
      . O vrácení kreditů je třeba se přihlásit do 10 dní po skončení platnosti nabídky.
    11. Co se stane, pokud kliknu na “Uzavřít” u nabídky?

      Nabídka dále nebude zveřejněna ve výpisu nabídek. Zároveň data zájemců, kteří neudělili souhlas se zpracováním dat mimo tuto konkrétní nabídku, budou zanonymizována a nebudete je již moci kontaktovat (ani odmítnout).

    12. Co se stane, pokud kliknu na "Pozastavit" u nabídky?

      Noví zájemci vaši nabídku přes StartupJobs nevyhledají. Detail nabídky bude informovat uživatele o tom, že nabídka není v současnou chvíli aktuální. Platnost nabídky se pozastavením nemění.

  3. Propagace nabídky
    1. Mohu propagaci nabídky doobjednat v průběhu platnosti nabídky?

      Ano, jistě, propagaci můžete kdykoliv doobjednat. Stačí kliknout na propagovat a vybrat, o jaký typ propagace máte zájem.

    2. Kolik stojí HotJobs? Co vše v tomto balíčku dostanu?
      Zvýraznění nabídky - HotJobs stojí 2 999 Kč / 14 dní, případně 4 999 Kč / 30 dní, za jednu nabídku. Více informací o balíčku se dozvíte
      zde
      .
    3. Jak u vás fungují PPC kampaně?
      Kampaně vytváříme na Facebooku a Googlu (pokud nemáte preferenci pouze jednoho kanálu). Rozpočet si volíte sami, přičemž doporučujeme alespoň 7 000 Kč/nabídka. Více o kampaních najdete v
      tomto článku
      .
    4. Nejsem si jistý/á, jestli je má nabídka dostatečně atraktivní, dovedete mi s tímto pomoci?

      V případě, že potřebujete pomoci s textem nabídky, využijte našeho copywritingu. Podle vašich preferencí vytvoříme nový text pro vás na míru tak, aby nalákal co nejvíce uchazečů. Cena copywritingu je 2 999 Kč (bez DPH) / nabídka.

    5. Jak získat více pozornosti pro svoji nabídku?
      Jednoduše! Využijte naší propagace
      "Zobrazení na nabídku navíc"
      a objednejte si garantované navýšení počtu zobrazení nabídky!
    6. Jak dostat nabídku na začátek výpisu nabídek v relevantních kategoriích?
      Pomocí tzv.
      Jednorázového topování nabídky
      . Podmínkou využití této propagace je aktivní HotJobs. Cena za topování nabídky je 1 499 Kč jednorázově.
    7. Nejraději byste topovali každý den? S propagací TOP3 nabídka v kategorii nemusíte.
      Nově svoji nabídku můžete na týden připnout na prvních třech místech ve vybraných kategoriích. Nabídka je následně ve vybrané kategorii na každé stránce zvýrazněna štítkem "TOP". Pokud jsou nabídky ve vybrané kategorii vypsány na více stránek, vaše nabídka bude na prvních třech pozicích na všech stránkách. Cena za týden TOP3 nabídky pro jednu kategorii je 7 999 Kč. Pro více informací klikněte
      zde
      .
    8. Jak mohu svoji firmu ještě více zviditelnit?
      Dejte o sobě vědět využitím našich bannerů a přitáhněte nejen potenciální uchazeče, ale i nové zákazníky pro svůj business! Pro více informací klikněte
      zde
      .
  4. Talenti
    1. Co jsou Talenti?

      Uživatelé StartupJobs, kteří odpovídají svými dovednostmi alespoň jedné z požadovaných dovedností u nabídky - z tohoto důvodu doporučujeme neuvádět obecné dovednosti např. programování, GIT apod. Tito uživatelé mají ve svém profilu informaci, že hledají novou příležitost, můžete je proto se svojí nabídkou aktivně oslovit.

    2. Mohu v databázi talentů nějak filtrovat?

      Ano, podle lokality a úvazku. Můžete vyfiltrovat také talenty, které jste oslovili nebo osrdíčkovali.

  5. Zájemci
    1. Kde najdu přehled všech zájemců?
      Přehled všech zájemců najdete v
      administraci
      .
    2. Kde najdu zájemce k jednotlivým nabídkám?
      Zájemce ke každé nabídce zvlášť můžete buď vyfiltrovat a nebo ve
      výpisu nabídek
      u každé z nich stačí přejít na zájemce.
    3. Kde zjistím, kdy se zájemce hlásil na nabídku?

      V přehledu všech zájemců vidíte, kdy zájemce odeslal svůj zájem pracovat u vás.

    4. Co znamená u zájemce poznámka Nový?

      Označuje nového zájemce, jehož profil jste ještě neotevřel/a.

    5. Co znamená “Srdíčko” u zájemce?

      Každého ze zájemců si můžete “osrdíčkovat” a označit tak, zda se vám líbí.

    6. Je možné kontaktovat každého zájemce zvlášť?

      Ano, u každého zájemce máte možnost - Kontaktovat.

    7. Je možné si u zájemců dělat poznámky?

      Ano, u každého zájemce si můžete dělat poznámky, které vidíte jen vy a správci vašeho účtu. Zájemce tyto poznámky neuvidí.

    8. V detailu zájemce jsou šipky, k čemu slouží?

      Můžete se pomocí nich překlikávat k dalším zájemcům.

    9. Co znamená Hromadné odmítnutí?

      Odmítnete všechny zájemce najednou. Text odmítnutí můžete upravit.

    10. Proč bych měl uchazeči, kterého nechci, přesto napsat?
      Protože stále čekají na vaši reakci. Pokud nechcete zájemce zaměstnat, dejte mu to přesto vědět. Je to fér. Také byste chtěli vědět, na čem jste. My vás navíc odměníme, objevte náš
      cashback systém
      , který odměňuje firmy s férovým přístupem! :)
    11. Je důležité zařazovat uchazeče do jednotlivých kol náborového procesu?
      Díky zařazování uchazečů do kol náborového procesu budete mít vždy přehled o stavu jednotlivých zájemců. Standardně je náborový proces rozdělen do čtyř kol, můžete si ale také přidávat kola vlastní. Pro více informací klikněte
      zde
      . Je to zároveň jedna z podmínek, pro splnění podmínek
      cashback systém
      - všichni uchazeči musí být přesunutí do jiného výběrového kola, než jsou “nový” nebo “aktivní”.
  6. Faktury
    1. Kde najdu přehled vystavených faktur?
      Přehled všech faktur najdete v
      administraci
      , kde také zjistíte, zda jsou faktury zaplacené.
    2. Jaké jsou možnosti platby?

      Za inzerci můžete zaplatit buď ihned kartou, kredity nebo fakturou, kterou můžete uhradit bankovním převodem nebo kartou.

    3. Proč je na faktuře částka k úhradě 0?

      V případě, že jste již objednávku (nebo fakturu) zaplatili, uvidíte na faktuře nulovou částku k zaplacení.

    4. Jaká je doba splatnosti faktury?

      Standardní doba splatnosti je 14 dní.

    5. Nechci dostávat každý měsíc fakturu za inzerci, je možné domluvit nějaké předplatné?
      Předplatné jako takové nenabízíme. Můžete si ale
      nakoupit balíček kreditů
      , ze kterého můžete hradit všechny naše služby. Navíc tak získáte bonusové kredity zdarma.
  7. Nastavení
    1. Je možné upravit informace o firmě?
      Ano, informace o firmě můžete kdykoliv upravit v
      nastavení firmy
      .
    2. Je možné zveřejnit fotky z firmy, popřípadě videa?
      Ano, jistě. Fotky můžete přidat do galerie a pokud chcete přidat do profilu video, napište nám na
      support@startupjobs.cz
      a my jej přidáme.
    3. Změnili jsme fakturační údaje, kde je možné je upravit?
    4. K čemu slouží Správa uživatelů?

      Slouží pro přidávání práv a přístupu dalším osobám k profilu vaší firmy. Jakmile přidáte nového správce, dorazí vašemu kolegovi e-mail, skrze který se do profilu dostane.

    5. Je možné Automatické odpovědi upravit?

      Ano, můžete je libovolně upravovat pro každou nabídku.

  8. Nákup kreditů
    1. Mohu využít nějakého předplatného?

      Ano, můžete si nakoupit kredity v libovolné výši, minimální počet je však 5 000 kreditů.

    2. Kolik stojí 1 kredit?

      Cena 1 kreditu je 1 Kč (bez DPH).

    3. Mají kredity nějakou omezenou platnost?

      Ne, není u nich žádná platnost. Kredity vyčerpáte, až je budete potřebovat.

    4. Na co všechno mohu kredity použít?

      Na všechny naše služby - nabídky, HotJobs, PPC kampaně, copywriting apod.