Customer Support Engineer Aktuální

BoldBrick
Prague 4
Zaměstnanec
Full-time

Hledáme do BoldBricku supporťačku nebo supporťáka, který si vezme k srdci spokojenost našich zákazníků a hladké vyřešení každého ticketu. 

Jasně že je to hodně technická práce, nic pro slečinky, ale stejně tak je důležité umět skvěle komunikovat. Navíc hledáme takového, který bude hnán dopředu vnitřní potřebou každý problém, nesystémovost, anomálii pořádně prostudovat, popsat, vyřešit s vývojáři a nebude se cítit v klidu, dokud nebude zas všechno v pořádku a systém nepoběží jak po másle.

O čem to je? Samý SharePoint, Office 365 a související Microsoftí tech stack. Naši zákazníci chtějí skvěle fungující aplikace a naším úkolem je to zajistit. Podporujeme pár desítek systémů, od základních workflow v cloudu až po document management prostředí s miliony dokumentů. Největší blaho pak je, když je problém fixnutý, zákazník z toho má radost a vidí hodnotu naší práce.

Vaše práce bude spočívat zejména v těchto činnostech:

  • Komunikovat — budete přebírat incidenty od zákazníků, vést evidenci v bug trackingu, aktivně komunikovat (telefon, email) s klíčovými lidmi po dobu řešení
  • Diagnostikovat — hledat příčinu problému, shromažďovat podklady a odhalovat souvislosti
  • Dodávat — testovat řešení, připravovat dodávku, předávat zákazníkovi, případně rovnou nasazovat do testu a do produkce u zákazníka

Proto musíte mít rád pár věcí:

  • detektivky — hledání příčiny a řešení problému občas překoná zápletky, na které by i Sherlock byl krátký
  • IT infrastrukturu — neleknete se ničeho, i když jste daný software ještě neviděl: Windows Server, IIS, SQL Server, všechny myslitelné browsery, SharePoint, Office 365, Exchange a taky spoustu věcí v Azure cloudu
  • skriptování a automatizaci všeho druhu — Powershell používáme rutinně, aspoň základy C# pro vás budou výhodou
  • komunikaci s lidmi — budete spojkou mezi zákazníkem a vývojáři, takže je potřeba, abyste uměl dobře formulovat problém, správně se ptát a sdělovat věci jazykem, kterému posluchač rozumí
  • pořádek a evidenci — pořádek dělá přátele, a proto je zdokumentovaný životní cyklus každého incidentu podstatný; každý měsíc navíc reportujeme dodržování SLA, což se bez pořádných dat neobejde

I když třeba nemáte všechny technické skilly, musíte být ochoten se potřebné věci naučit. S tím vám rádi pomůžeme. Co je ovšem nutné, je, abyste uměl dobře anglicky (emaily, občas telefon), byl aktivní řidič (skupina B; párkrát měsíčně výjezd k zákazníkovi), miloval práci s Microsoft technologiemi a byl schopný samostatně a iniciativně řešit problémy. Čekáme taky, že budete chtít pořád něco zlepšovat a posouvat nás dopředu. 

BoldBrick

Pomáháme firmám lépe organizovat dokumenty, automatizovat procesy a spolupracovat v týmech. Naše produkty a služby používají zákazníci, kteří hledají špičková řešení pro podporu svého obchodu a provozu. Stavíme na úspěšných platformách Microsoft SharePoint a Windows Azure.

BoldBrick je softwarová společnost, která dodává produkty a řešení využívající technologie Microsoft. Naší hlavní kompetencí je platforma Microsoft SharePoint, máme silný tým vývojářů, architektů a konzultantů. Jsme Gold partner Microsoftu a patříme i mezi Business-Critical SharePoint partnery, prestižní skupinu Microsoftem vybraných nejlepších dodavatelů produktů a služeb pro SharePoint.

Pomáháme firmám lépe organizovat dokumenty, automatizovat procesy a spolupracovat v týmech. Naše produkty a služby používají zákazníci, kteří hledají špičková řešení pro podporu svého obchodu a provozu. Stavíme na úspěšných platformách Microsoft SharePoint a Windows Azure.

Náš produkt ContentCommander získal ocenění Microsoft Awards 2013 Winner — cenu generálního ředitele za inovativní přístup a cloudové řešení. Za implementaci produktu DMSX v ČSOB jsme získali ocenění Microsoft Awards 2014 Finalist. Naše řešení Milkyway pro ŠKODA AUTO a.s. bylo oceněno Microsoft Awards 2015 Winner. Jde o informační platformu, která výrazně zjednodušuje spolupráci mezi centrálou, importéry a marketingovými agenturami.

Co by vás mohlo zajímat?