VoIP / Call Center Administrátor - Cloud Aktuální

Daktela s.r.o.
Praha 3
Zaměstnanec
Full-time

Naše mise je vytvoření nejlepší služby multikanálového kontaktního centra pro malé a střední firmy v CEE regionu. Vytváříme službu, která pomůže našim zákazníkům vybudovat co možná nejlepší zákaznickou péči přes všechny dostupné komunikační kanály, jakými jsou hlasové služby, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger a další. V současné době má naše kontaktní centrum více jak 500 firemních zákazníků z různých segmentů trhu a z různých zemí. Najdete mezi nimi i významné společnosti jako Mall Group, Student Agency, Notino, T-Mobile nebo Dial Telecom.

Do našeho týmu VoIP specialistů hledáme nového kolegu, který se s námi bude podílet na správě a implementacích VoIP řešení a kontaktních center pro naše zákazníky.

Více informací o Daktele a firemních hodnotách najdete zde.

Náplň práce:

  • Implementace VoIP ústředen a projektů callcenter u firemních zákazníků
  • Správa a rozvoj firemních IP ústředen, VoIP sítí a callcenter
  • Troubleshooting a technická podpora zákazníků, debugování, monitoring, performance tunning
  • Práce a sebevzdělání na VoIP projektech, které si sami vyberete a které nás posunou dále

Požadujeme:

  • Zkušenosti a orientace ve VoIP problematice
  • Zkušenosti s operačním systémem Linux
  • Zkušenosti s lehkým programováním nebo skriptováním je výhodou
  • Znalost síťových protokolů
  • Znalot problematiky z oblasti callcenter je výhodou, ale není nutné
  • Profesionální vystupovaní při jednání se zákazníky
  • Znalost anglického jazyka, minimálně na technické úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • Možnost naučit se nové věci z oblasti IP telefonie a kontaktních center
  • Pracoviště v centru Prahy
  • Pozice vhodná i pro absolventy
  • Možnost pracovat s nejnovějšími technologiemi
  • Zdarma obědové stravování a snacks & drinks
  • Zaměstnanecké výhody - notebook, mobilní telefon, příspěvek na internetové připojení domácí kanceláře


5 náhodných faktů o naší společnosti

Věděli jste, že mezi naše zákazníky patří renomované společnosti jako například Mall.cz, Invia.cz, T-Mobile, Dial Telecom, Mountfield a že se budete podílet na spravě firemní IP telefonie pro zákazníky v Dubaji, Polsku nebo Maďarsku?

Věděli jste, že Daktela je virtuálním mobilním operátorem a že dokážeme v callcentru zpracovávat a nahrávat hovory z mobilních telefonů? A máme s tím velké plány.

Věděli jste, že podporujeme firemní offsite aktivity typu laser game, motokáry apod a následně tyto hrátky zakončíme v dobré restauraci?

Rádi sportujete? Skvěle, máme posilovnu přimo v budově a plavání nabízíme zdarma v nedalekém plaveckém bazénu.

Věděli jste, že si u nás můžete vybrat jaký notebook budete chtít používat? Macbook, Linux nebo snad Windows?

Daktela s.r.o.

Provozovatel největší IP telefonní platformy pro virtuální ústředny a multikanálová kontaktní centra.

Naše mise je vytvoření nejlepší služby multikanálového kontaktního centra pro malé a střední firmy v CEE regionu. Vytváříme službu, která pomůže našim zákazníkům vybudovat co možná nejlepší zákaznickou péči přes všechny dostupné komunikační kanály, jakými jsou hlasové služby, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger a další. V současné době má naše kontaktní centrum více jak 500 firemních zákazníků z různých segmentů trhu a z různých zemí. Najdete mezi nimi i významné společnosti jako Mall Group, Student Agency, Notino, T-Mobile nebo Dial Telecom.

Co by vás mohlo zajímat?