QA/Tester - Telekomunikace Aktuální

Daktela s.r.o.
Praha 3
Zaměstnanec
Full-time

Naše mise je vytvoření nejlepší služby multikanálového kontaktního centra pro malé a střední firmy v CEE regionu. Vytváříme službu, která pomůže našim zákazníkům vybudovat co možná nejlepší zákaznickou péči přes všechny dostupné komunikační kanály, jakými jsou hlasové služby, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger a další. V současné době má naše kontaktní centrum více jak 500 firemních zákazníků z různých segmentů trhu a z různých zemí. Najdete mezi nimi i významné společnosti jako Mall Group, Student Agency, Notino, T-Mobile nebo Dial Telecom.

Hledáme kolegu, který má rád testování a quality management. Bude zodpovědný za testování našeho produktu kontaktního centra, nastavení procesů testovaní a releasu nových verzí.

Náplň práce:

  • Vytvoření testovacího plánu a testovacích scénářů
  • Exekuce testovacího plánu
  • Psaní automatických testů

Požadujeme:

  • Znalost PHP včetně OOP
  • Zkušenost s testováním nějakého SW produktu
  • Zkušenosti s Javascriptem (používáme Angular, jQuery)
  • Člověka, co se nebojí učit nové věci a technologie a dokáže věci dotáhnout do konce

Nabízíme:

  • Pracoviště v centru Prahy s dobrým MHD spojením
  • Dvakrát ročně rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
  • Obědy platí celé firma a vaří nám skvělý šéfkuchař Radek Šubrt
  • Hradíme domácí internet, abychom mohli občas pracovat z domu
  • Nabízíme možnost vlastního výběru laptopu a operačního systému
  • Nemáme open space kancelář, ale samostatné kanceláře pro týmy
  • Vstup do posilovny, která je přímo v budově, zdarma
  • Vstupní karta do wellness hotelu Step, který máme nedaleko
  • Pokud nám není zrovna dobře, tak si můžeme vzít placený sickday
  • Občas si můžeme vzít homeoffice
  • Multikulturní pracovní prostředí
  • Pozice je vhodná pro absolventy, kteří mají chuť se učit nové věci


Další fakta o naší společnosti:

Mezi naše zákazníky patří renomované společnosti jako například Mall.cz, T-Mobile, Notino či slovenská Benestra a stovky dalších, které se rozhodly manažovat zákaznickou podporu na naší multikanálové platformě. 

Daktela je virtuálním mobilním operátorem a dokážeme v naší platformě kontaktního centra zpracovávat a nahrávat hovory z mobilních telefonů.

Rádi sportujete? Skvěle, máme posilovnu přímo v budově a plavání nabízíme zdarma v nedalekém plaveckém bazénu.

Každý si u nás může sám vybrat jaký notebook a OS chce používat.

Používáme Google Apps, Git, Slack, Productboard a bugy dáváme do vlastního ticketovacího systému v rámci naší platformy.

Daktela s.r.o.

Provozovatel největší IP telefonní platformy pro virtuální ústředny a multikanálová kontaktní centra.

Naše mise je vytvoření nejlepší služby multikanálového kontaktního centra pro malé a střední firmy v CEE regionu. Vytváříme službu, která pomůže našim zákazníkům vybudovat co možná nejlepší zákaznickou péči přes všechny dostupné komunikační kanály, jakými jsou hlasové služby, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger a další. V současné době má naše kontaktní centrum více jak 500 firemních zákazníků z různých segmentů trhu a z různých zemí. Najdete mezi nimi i významné společnosti jako Mall Group, Student Agency, Notino, T-Mobile nebo Dial Telecom.

Co by vás mohlo zajímat?