.NET nebo Java Developer Aktuální

iStone Czech s.r.o.
Praha
Zaměstnanec
Full-time

Naše představa ideálního kandidáta/kandidátky

  • Flexibilní člověk s chutí do práce
  • Zkušenosti s .NET – mít za sebou alespoň 1 projekt (klidně i školní) nebo zkušenosti s Java – mít za sebou alespoň 1 projekt (klidně i školní)
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Výhodou jsou zkušenosti s databázemi, MVC a Microsoft Azure
  • Není pro nás rozhodující dosažené vzdělání ani praxe

Přijímací proces

Jakožto firma složená z větší části z introvertů dobře chápeme, jak může být výběrové řízení stresující. Tomu bychom se rádi vyhnuli a dali Vám možnost nastavit si tento proces tak, jak by nejvíce vyhovoval právě Vám.

To že je Vaše povaha spíše introvertní Vás rozhodně nebude u přijímacího řízení znevýhodňovat, zaroveň ale samozřejmě do týmu rádi přivítáme i extroverty.

Na čem budete pracovat

Jelikož jsme konzultantská firma, práce se bude lišit v závislosti na požadavcích zakázníka. Na tento rok máme naplánováno několik větších projektů.

Pro .NET Developera 

  • Vývoj aplikace pro servisní techniky běžící na platformě MS Azure (500+ hodin)
  • Vývoj integrace pro zasílaní Purchase orders dodavatelům (200+ hodin)

Pro Java Developera 

  • Vývoj E-commerce platformy (1000+ hodin)
  • Upgrade integrační platformy pro jednoho z našich partnerů (500+ hodin)

 

Pokud jste inzerát dočetli až sem, pravděpodobně Vás nabídka zaujala. Budeme tedy rádi když nám odpovíte :)

 

Java Developer - Apply

.NET Developer - Apply

Těšíme se na budoucí spolupráci,

Tým iStone Czech s.r.o.

iStone Czech s.r.o.

iStone je přední evropský business system house a celá skupina stále roste. V Čechách máme 20členný tým. Vznikli jsme z IT shared services švédské společnosti Toyota Material Handling, která nadále zůstává naším klíčovým klientem. Systémy, o které se u našich klientů staráme, jsou M3, iSeries, mobilní aplikace pro zajištění logistiky, Navision a další.

Jak fungujeme

Vždy hledáme optimální řešení pro zákazníka a tím se i my pořád učíme. Nepreferujeme jeden programovací jazyk a prostředí, díky tomu jsme schopní rychle se zorientovat v cizím kódu a prostředí, naučit se, co je potřeba, a řešit zadání zákazníka. Naši klienti na nás oceňují schopnost vždy problém vyřešit, navíc v krátkém čase.

Svým klientům pomáháme využívat co možná nejplnohodnotněji a nejefektivněji jak jejich core business systémy, tak systémy okrajové či podpůrné. Naše úloha u zákazníka je vyvinout nebo zlepšit stávající prostředí, poskytnout konzultace, IT podporu či vést projekt podle potřeb klienta.

Koncept „business system house“ využíváme proto, abychom přes jeden kontaktní bod, na který je zákazník zvyklý, mohli nabídnout specializovaný servis napříč různými státy. Zásadní hodnotou a principem spolupráce s našimi dodavateli i klienty je zajištění IT bezpečnosti.

Fungujeme ve třech klíčových oblastech. Jste-li součástí jednoho týmu, neznamená to, že nemůžete pracovat na projektech týkajících se jiné oblasti.

Jak u nás funguje vývoj

Na vývoj klademe velký důraz, jelikož je to vizitka naší společnosti. Nevyvíjíme bezhlavě aplikace jen podle zadání. S našimi zákazníky komunikujeme, navrhujeme alternativy a vylepšení. Znalosti businessu používáme k zefektivnění vývoje a tak často dokážeme navrhnout perfektní řešení šité na míru. Jdeme s dobou a stále se zdokonalujeme v moderních technologiích. Výsledkem toho jsou pak spokojení zákazníci, s kterými mnohdy udržujeme i přátelské vztahy.

Jak u nás funguje údržba softwaru (2nd & 3rd level)

Údržba softwaru je důležitá náplň práce v naší společnosti. Pro našeho největšího zákazníka spravujeme například okolo 30 integrovaných řešení do jeho ERP systému (webshop, synchronizace položek na skladě, elektronické objednávky,...), takže máme stále co dělat. Vždy se snažíme na požadavky zákazníka reagovat v co nejkratším čase, což se nám daří díky skvělé práci našeho service desku. 

Jak u nás funguje service desk (1st level)

Úkolem service desku je přijmout veškeré požadavky zákazníka a distribuovat je příslušným konzultantům. K tomu je důležité mít přehled o ostatních členech týmu a zároveň základní přehled o všech aplikacích, které spravujeme (rádi ukážeme a vysvětlíme). Service desk bereme jako odrazový můstek k dalšímu rozvoji v naší společnosti. Naučíte se základy všeho, co děláme a pak si vyberete směr, ve kterém se budete dále rozvíjet.

Co by vás mohlo zajímat?