Máte pocit, že by počty kandidátů na vaši nabídku mohly být vyšší, ale nevíte, v čem děláte chybu? Jedním z nejčastějších důvodů nízkého počtu zájemců bývá malý počet zobrazení nabídky - jednoduše řečeno, když kandidát vaši nabídku v záplavě ostatních nabídek přehlédne, logicky se na ni nemůže přihlásit.
Ptáte se, jak můžete počty zobrazení nabídek navýšit? Máme pro vás dvě varianty - HotJobs a PPC kampaně. Principy fungování a výhody těchto služeb vám popíšeme v řádcích níže.
Co získám, pokud objednám pro naši nabídku HotJobs?
HotJobs je extra propagace vaší nabídky jako jedné z nejžhavějších na StartupJobs.cz. Z analýzy dat o inzerci ze začátku roku 2018 vyplývá, že nabídky s HotJobs získávají průměrně 3x více zobrazení a 2x více kandidátů než nabídky se základním balíčkem.
Podívejte se na krátké video, ve kterém vysvětlujeme výhody HotJobs:
Mimo služeb, které jsou v základním balíčku (tedy vystavení pozice na firemním profilu, v relevantních kategoriích, zveřejnění na LinkedInu a Twitteru, přístup do databáze talentů a garance spokojenosti) získáváte navíc:
1. Zvýraznění a topování nabídky v relevantních kategoriích
Vaše nabídka je po dobu 14 dní přednostně řazena na prvních místech ve všech relevantních kategoriích nabídky, a tak se zvyšuje pravděpodobnost, že kandidáty zaujme. Nabídky s HotJobs v pořadí rotují tak, aby měly všechny přibližně stejnou pozornost. Zároveň je algoritmus řadí tak, aby odpovídaly preferencím jednotlivých uživatelů - např. uživateli, který reagoval na nabídky z oboru PHP, se budou řadit na prvních místech PHP nabídky.
2. Facebook PPC kampaň pro nabídku
Po objednání HotJobs pro nabídku vytvoříme PPC kampaň na míru, která poběží po dobu platnosti HotJobs. Kampaň cílíme na ideální zájemce na nabídku, přičemž vycházíme z požadavků specifikovaných ve vaší nabídce.
Vše samozřejmě začíná analýzou vašeho pracovního inzerátu, jejímž výstupem je identifikace ideální cílové skupiny. Díky dlouhodobým zkušenostem a velkému objemu dat víme, jak které publikum reaguje na jednotlivé druhy inzerátů. Nejde nám o to, aby inzerát viděl každý, kdo Facebook otevře. Přes úzce specifikované cílení kampaně se snažíme přívést pouze relevantní zájemce. A protože jsme si za ty roky Facebook reklamy velice dobře propojili s naším systémem a automatizovali, můžeme se maximálně věnovat vyhodnocování vašich reklam. V průběhu doručování kampaně totiž měříme výkonnost kampaně a když si to situace vyžaduje, optimalizujeme ji pro lepší výsledky.
3. Extra newsletter
Nabídka je zařazena také do newsletteru s ostatními aktivními HotJobs, který posíláme každých 14 dní.
Co získám, pokud objednám pro naši nabídku PPC kampaň?
PPC kampaně vytváříme na Facebooku a Googlu a cílíme je opět na potenciální zájemce dle vašeho inzerátu. Využíváme jen to nejlepší z kombinace obou těchto kanálů. Čím vyšší rozpočet nám dáte k dispozici, tím více můžeme oslovit potenciálních zájemců a umíme také oslovit i ty, co vaši nabídku už viděli a připomenout jim ji. V rámci Google Adwords kombinujeme mnoho formátů reklamy a vše samozřejmě optimalizujeme na základě našich zkušeností s oborem dané nabídky.
Ukázky reklam v Google Adwords
Rozpočet kampaně je ve vaší režii - minimální částka pro kampaň je 3 000 Kč a celá tato částka jde do vaší kampaně - na rozdíl od jiných firem si za tvorbu kampaní nebereme žádný poplatek a váš rozpočet tak využijeme naplno. V tabulce níže vidíte průměrné počty kandidátů vzhledem k investici do PPC kampaně, které jsme získali z analýzy dat z roku 2019.
Investice | Zájemců |
3 000,00 Kč | 5,8 |
5 000,00 Kč | 9,7 |
10 000,00 Kč | 19,4 |
Pokud chcete pro kampaně použít vlastní obrázky, zašlete je Tereze před objednáním kampaně. Pokud byste své nabídky a kampaně rádi odlišili, ale vlastní obrázky nemáte, rádi vám s jejich přípravou pomůžeme.