Novinky ze světa startupů

Plánování projektu - jak se může lišit finální podoba startupu od původního plánu?

Víte, že firma Durex původně chtěla udělat díru do světa výrobou pomůcek pro holiče a kadeřníky? Dnes si její název jen stěží spojíte s úpravou vlasů. I s vaším startupem si může osud pohrát podobným způsobem. Možná se váš letový plán nakonec stočí o 180° jinam, důležité však je, abyste nezačali… Více

Spendee: “Mějte přehled o svých financích“

Spendee je prvním z českých startupů, který byl vybrán do Google Launchpad Acceleratoru. O tom, v čem tkví základ jejich úspěchu, o inspiraci a dalších tématech jsme si popovídali s Davidem Nevečeřalem, CEO & Co Founder Spendee.   Čemu se Spendee věnuje? Spendee se snaží pomoct… Více

SODAT: “Naše plány jsou velké“

Za svůj největší úspěch SODAT považuje to, že dovedli vybudovat tým špičkových odborníků, vývojářů a obchodníků, což jen dokazuje fakt, že mezi jejich zákazníky najdeme řadu institucí veřejné správy, ale i soukromé společnosti typu OLYMPUS, Český Aeroholding nebo IVECO. Vyzpovídali jsme Mariána… Více

NETVOR: “Hledáme lidi, co umí něco lépe, než kdokoliv z nás“

Nejdůležitějšími vlastnostmi pro budování startupu jsou podle Michala Voráče (COO & Co-Founder NETVOR) odhodlání a vytrvalost. Zajímá vás, jak vypadá typický den Netvorů nebo jak vlastně NETVOR ke svému názvu přišel? O tomto a mnohém dalším jsme si s Michalem popovídali.   Čemu se NETVOR… Více

Rohlik.cz: “Šetříme to nejcennější - váš čas“

Inspirací pro rohlik.cz jsou jejich zákazníci, pro které neustále zlepšují služby. Zajímá vás, co je denním rohlíkem zaměstnanců nebo koho hledají do týmu? O tom a mnohém dalším jsme si popovídali s Markétou Novákovou, Recruitment Guru rohlik.cz.    Co rohlik.cz dělá Jsme největší… Více

ShipVio: Vítěz Startup World Cup 2017

André Dravecký se rozhodl, že za pomocí zefektivnění logistiky ušetří firmám miliony. Proto na podzim roku 2016 spustil ShipVio a věci nabraly rychlý spád. Již na jaře 2017 vyhráli prestižní soutěž Startup World Cup 2017 (v CEE) a nyní mají zamířeno na trhy v západní Evropě. V čem tkví základ… Více

Livesport: “Posíláme góly 70 milionům sportovních fanoušků“

Livesport je světovou jedničkou v poskytování rychlých sportovních informací. Vedle více než 70 milionů návštěvníků, kteří měsíčně navštíví jejich stránky, se skvěle starají i o své zaměstnance. Zajímá vás, jaké benefity jim nabízí nebo co plánují v blízké budoucnosti? O tom a mnohém dalším jsme… Více

Business Factory: “Držíme prst na tepu Facebooku“

Desítky milionů eur z reklamních rozpočtů klientů z celého světa proudí pod prsty původně brněnské agentury. Světu jde Business Factory naproti, ať už zakládáním poboček od Varšavy po Dubaj, nebo pravidelnými pracovními soustředěními u břehů teplého subtropického moře. Vize a plány, ale i… Více

Internet BillBoard: “Baví nás překonávání výzev“

Internet BillBoard vznikl díky potřebě zviditelnit projekt on-line kuchařky. Od té chvíle uběhlo již hodně času a mnohé se změnilo. Co však zůstává, je to, že tým stále baví jejich různorodá práce, která se každou chvíli mění. Zajímá vás, co si každý večer přeje Pavel Kolařík, technický ředitel… Více

ROI Hunter: “Dáváme klientům možnost růst“

ROI Hunter vznikl jako interní nástroj pro správu reklam, nicméně se natolik osvědčil, že nyní jej používají firmy z celého světa. V čem tkví základ jejich úspěchů? Jaké trhy se chystají dobývat? O tom a mnohem dalším jsme si popovídali s Danou Paděrovou, HR ROI Hunter.   Co ROI Hunter… Více

« Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 17 24 32 Další »