Zdokonalte se v marketingu na kurzech od Digicampu!


Přemýšlíte o tom, že byste se rádi ponořili hlouběji do marketingu, ale nevíte jak na to? Máme pro vás tip! Ať už jste začátečník nebo zkušený marketér, podívejte se na kurzy od Digicampu, určitě si vyberete! V říjnu startují kurzy zaměřené na PPC, analytiku nebo nově i na tvorbu chatbotů. Ale pozor, zbývá posledních pár míst! O tom, jak to na Digicampu chodí jsme si popovídali s Kubou Chourem, jedním ze zakladatelů projektu. 

 

Kubo, mohl bys nám Digicamp představit? Co je to za projekt?

Posouváme lidi v on-line marketingu. Pomocí praktických workshopů, po večerech, s lektory z praxe. Opravdu naše “kempaře” naučíme základy PPC, Analytiky nebo třeba chatbotů. Napadlo nás to v souvislosti s tím, že se na nás obraceli naši známí a ptali se, jestli jim nemůžeme doporučit nějaké lidi do on-line, alespoň juniory. Sám jsem předtím absolvoval programátorský CodeCamp a nadchl mě způsob výuky.

 

Pro koho tu jste? Mohu se přihlásit, pokud jsem v marketingu úplným začátečníkem?

Právě na začátečníky se soustředíme. Pokud se člověk rád učí a má 4-6 hodin týdně, je Digicamp přesně pro něj. Na druhou stranu nejsme pro lidi, kteří si to chodí jen “odsedět”. Slibujeme pot, slzy a klik, a to bez odhodlání to nejde. Předchozí vzdělání nebo praxe nehraje roli.

 

A co když už mám něco v tomto oboru za sebou? Máte kurz i pro mě? Nebudu se nudit?

Pro pokročilé otevíráme výcvik Advanced PPC nebo chatboty, které tu zatím nikdo nikdy nedělal a je to z naší strany trochu experiment. Nicméně, chceme se posouvat, stejně jako naši lektoři. Pokud má někdo za sebou 3 roky praxe v agentuře, asi se nudit bude a každého takové zájemce se snažíme trochu odradit. S každým budoucím kempařem si voláme, abychom si řekli jeho motivaci a srovnali očekávání. Jinak nastavená očekávání jsou totiž většinou průšvih.

 

Přiblížíš našim čtenářům, jak samotné kurzy probíhají? Je tam i místo pro praktickou část?

Alespoň 60% výcviku musí být praxe, jako třeba nastavování kampaní v Google Ads nebo cílů v Google Analytics. Teorii jsme na workshopech ohlodali úplně na kost a kempaři mají za úkol si ji nastudovat doma a jen ji na začátku krátce zopakujeme. Nemá smysl vykládat něco, co polovina lidí (teoreticky) zná a druhá si to v klidu přečte.

Jedeme podle teorému, že co si přečtu nebo slyším, to zapomenu, co si vyzkouším (několikrát), to budu umět. Proto myslím, že chodit na jednodenní kurzy nebo konference nemá z hlediska vzdělávání příliš smysl. Spousta zajímavých informací, ale kolik z nich můžu zkusit další den ráno?

 

Jak náročné jsou kurzy časově? Můžeme očekávat i nějaké “domácí úkoly”? :)

Podle tvé předchozí praxe očekáváme 4-8 hodin týdně po dobu 6-8 týdnů, které je třeba Digicampu věnovat. Vedle doporučené literatury a domácích úkolů, kde si jinak zopakuješ, co jsi dělala na workshopu, máme ještě skupiny, kde je možné kdykoli se na cokoli zeptat.

Není nic horšího, než když něco potřebuju vědět, nejde mi to vygooglit a lektor mi přes email neodpovídá. Odpověď garantujeme do 24 hodin.

 

Jaké máte ohlasy z loňských let?

Měříme si NPS a pokud se trefíme do očekávání, jsou ohlasy velmi, velmi pozitivní. Máme i “alumni” skupinu, která je aktivní, nedávno jsme dělali “absolventský” piknik. Každopádně jsme nově zavedli i “Garanci spokojeného kempaře”, tj. lidem, kterým se první workshop nebude líbit, vrátíme všechny peníze.

 

Kdo za Digicampem stojí? Jak velký je váš tým?

Máme “core” tým 4 lidí + dalších 5 lidí, co nám pomáhají s promem nebo organizací a cca. 10 lektorů z předních agentur.

 

A na závěr ty nejdůležitější otázky - kdy kurzy probíhají a kde se na ně můžeme přihlásit?

Začínáme už příští týden a máme poslední volná místa. Přihlaste se na Digicamp.cz.