Přihlaste se do T-Mobile Rozjezdů!


Máte v rukávu schovaný podnikatelský plán? Je čas to zužitkovat! Nyní máte jedinečnou možnost přihlásit se již na 8. ročník programu T-Mobile Rozjezdy pro začínající podnikatele. Mimo neocenitelných zkušeností na vás čekají i bezplatné semináře s odborníky. Na co se ještě můžete těšit a jaké byly předchozí ročníky? Pokračujte ve čtení rozhovoru s Evou Karasovou, manažerkou T-Mobile Czech Republic a.s., které tímto velmi děkujeme za předání důležitých informací o projektu. 

 

O čem je projekt T-Mobile Rozjezdy? Pro koho je určen?

T-Mobile Rozjezdy je program pro začínající drobné podnikatele, který se skládá ze soutěže o nejlepší realizaci podnikatelského nápadu a bezplatných seminářů. Soutěžící mohou vyhrát v regionálních i celostátním kole. Podmínkou je, aby soutěžící nepodnikal s přihlašovaným předmětem podnikání déle než rok nebo že své podnikání rozjede do šesti měsíců od vyhodnocení soutěže. To znamená, že nevadí, jestli v minulosti s jiným produktem nebo službou podnikal. Podrobná pravidla jsou uvedena na www.rozjezdy.cz. Bezplatné semináře jsou určeny nejen pro soutěžící, ale pro všechny zájemce, kteří začínají podnikat.

 

Letos pořádáte již 8. ročník. Kolik se vám minulý rok registrovalo projektů?

V loňském roce se do soutěže přihlásilo 443 začínajících podnikatelů. Regionální vítězové na prvních třech místech a celostátní výherci získali ceny v celkové hodnotě 3 miliony korun.

 

Jaká je účast v soutěži? Roste počet přihlášených projektů?

Zájem o soutěž roste, vloni se přihlásil rekordní počet zájemců jak do soutěže, tak na semináře. Těch se zúčastnilo přibližně 550 lidí.

 

Zaujala mě možnost zúčastnit se bezplatných seminářů s odborníky a poradenství. Co musím udělat, abych mohla této nabídky využít?

Stačí se přihlásit na seminář v regionu, v němž zájemce podniká a nemusí při tom být ani přihlášen do soutěže. Semináře jsou otevřené všem, kteří začínají podnikat. Přihláška bude dostupná přibližně tři týdny před konáním semináře na www.rozjezdy.cz. Na programu budou workshopy zaměřená na to, jak přeměnit nápad v podnikání, budování značky, finanční plán nebo propagace na internetu. Zároveň během celého dne poběží individuální konzultace. Na závěr semináře budou vyhlášeni vítězové regionálního kola.

 

Jak soutěž probíhá? Pořádáte jak regionální kola, tak i celostátní. Kolik může být vítězů?

Zájemci mohou posílat přihlášky od 31. ledna do 12. března. Ve všech 14 krajích mohou vyhrát tři vítězové a v celostátním kole pak z regionálních vítězů vzejde vítěz poroty. O vítězi může on-line hlasovat i veřejnost.

 

Kdo projekty hodnotí? Jaká jsou kritéria?

Projekty hodnotí odborná porota, která se skládá z odborníků na marketing, finance a podnikání. Hlavními kritérii jsou inovativnost podnikatelského nápadu, obchodní plán a životaschopnost projektu. Důležitá je i kvalita zpracování projektu.

 

Jaké ceny čekají na výherce?

Na výherce čeká finanční odměna a balíček služeb potřebných pro podnikání.

 

V případě, že jsem se již některého z předchozích ročníků zúčastnila, mohu se přihlásit znovu?

Do soutěže se mohou přihlásit i soutěžící z minulých ročníků, a to kromě vítězů.

 

Bude se tento ročník T-Mobile Rozjezdů v něčem lišit?

Pokud jde o soutěž, zaměříme se více na hledání inovativních nápadů. Chceme pomoct rozjezdu dobrých projektů, které rozšíří nabídku produktů nebo služeb na trhu, ať už v dané lokalitě nebo napříč celou republikou. A co se týče programu semináře, zájemci se mají na co těšit. Setkají se s podnikateli, investorem, poradci na budování značky, marketing, finance, on-line kampaně nebo e-shop. Problematika internetového obchodu je letos nové téma, které nabídneme díky společnosti Alza, která je partnerem projektu.

 

Důležitá otázka. Jak a do kdy se mohou zájemci registrovat? A kdy soutěž probíhá?

Začínající podnikatelé mohou posílat přihlášky do 12. března. Pak je vyhodnotí odborná porota. Semináře, na kterých budou vyhlášeni vítězové, budou probíhat od poloviny dubna do poloviny května.

 

Pro ty, co stále váhají. Co účast v T-Mobile Rozjezdech přinese?

Po každém semináři vyhodnocujeme dotazníky a s mnoha soutěžícími jsme dlouhodobě v kontaktu. Ze zpětné vazby víme, že nejvíce oceňují poznatky, zkušenosti a kontakty, které získají jak účastí v soutěži, tak na seminářích. A v neposlední řadě je třeba zmínit, že vítězové od nás získávají kromě výher i mediální podporu, která jim pomůže v rozjezdu.