15 nejčastějších otázek z pohovoru na pozici SEO specialisty podle eVisions Advertising


Najít dnes opravdového SEO profíka není snadné. Jako celý online marketing se i optimalizace pro vyhledávače mění takřka každým dnem. Vstřebávat pravidelně novinky a trendy je proto zásadní. Ještě důležitější je však být připraven/a tyto schopnosti v pravou chvíli využít. Zaujal vás inzerát na SEO specialistu, ale nevíte, na co by se vás mohli při pohovoru na tuto pozici ptát? Marketingová agentura eVisions nám prozradila, co je u uchazečů na pozici SEO specialisty zajímá nejvíc.

 

1. Jaké jsou podle Vás 3 základní pilíře SEO?

2. Které SEO zdroje sledujete?

3. Co Vás v poslední době v oblasti SEO a linkbuildingu zaujalo? Můžete tyto trendy okomentovat?

4. Kam podle Vás SEO směřuje, jakým směrem se ubírá?

5. Které faktory jsou důležité při optimalizaci pro Seznam a které pro Google? Respektive - jaký je rozdíl mezi optimalizací pro Google a Seznam?

6. Jaké zakázané SEO techniky (tzv. Black Hat SEO) znáte?

7. Jak postupujete při SEO analýze webu?

8. Jaká KPI byste nastavil(a) pro SEO?

9. Jak byste určil(a) přínos (a případně cenu) zpětného odkazu? Jak byste při tom postupoval(a) a jaké ukazatele byste sledoval(a)?

10. Jakým způsobem analyzujete konkurenci? Jak vypadá výstup z Vaší analýzy konkurence?

11. Jaké typy linkbuildingových technik znáte?

12. Jak vypadá výstup z Vaší analýzy klíčových slov? Jakou má formu? Co všechno obsahuje?

13. Jaké typy strukturovaných dat znáte a které z nich byste doporučil(a) pro web XY?

14. Co považujete za svůj největší úspěch v oblasti SEO a linkbuildingu? Na co jste nejvíc hrdý/hrdá?

15. Který český nebo zahraniční web/e-shop má podle Vás SEO vyřešené skvěle? Koho považujete v oblasti SEO za vzor, kterým by se ostatní měli řídit?

 

Tak jak jste na tom? Poradili byste si s většinou otázek, nebo dáte ještě menší přípravu? Ať tak či tak, věříme, že vám znalost těchto témat přímo od druhé strany dodá řádnou dávku sebedůvěry, kterou zkonvertujete ve vítězství! :-)