David ze Spinoco: “Každý se u nás může seberealizovat“


David Černý začínal ve Spinoco před šesti lety jako Business Administrator, nyní se věnuje obchodu. Zajímá vás, jak vypadá jeho pracovní den nebo proč byste si jako zaměstnavatele měli vybrat právě Spinoco? O těchto, ale i dalších tématech jsme si s Davidem popovídali.

 

Ve Spinoco jste přes šest let a momentálně se věnujete obchodu. Na jaké pozici jste začínal a co je teď vaší naplní práce?

Začínal jsem na pozici Business Administrator ale poměrně rychle jsem se začal více věnovat oblasti HR, kde jsem se naučil prezentovat naši společnost, firemní kulturu a naše služby uchazečům. Právě tam se rodil můj vztah k obchodu.

Měl jsem štěstí, že jsem mohl být u vzniku naší komunikační aplikace Spinoco. Měl jsem možnost zapojit se do rozhodování například o tom, jak bude vypadat ikona aplikace a celý UX design nebo třeba jaké funkce bude mít. Viděl jsem v ní přidanou hodnotu a jak to může pomoci spoustě lidí a společnostem a říkal jsem si, že by bylo fajn takovou appku posunout do světa. Tak jsem začal hledat první klienty.

V posledních letech se tedy primárně věnuji obchodu, a to jak získávání nových firemních klientů, tak péči o stávající klienty. 

 

Jak jste se dostal k práci ve Spinoco?

Viděl jsem inzerát na jednom pracovním portále a poslal životopis.

Popravdě jsem tehdy neměl konkrétní představu kde a nebo co chci dělat. Chtěl jsem tomu dát volný průběh a rozvíjet případnou příležitost a nechat se inspirovat. 

Po prvním kole pohovoru jsem pak cítil, že Spinoco je ten správný krok a pak už začal příběh, který jsem popsal výše.

 

Čeho si na své práci ceníte?

Určitě možnosti se seberealizovat. Každý se u nás může zapojit do jakékoliv oblasti, která ho baví a ve které se chce rozvíjet.

Ve Spinoco je veliký prostor si věci řídit a nastavovat sám, ale mělo by to samozřejmě zapadat do společných cílů a zájmů celého týmu. Svoboda patří mezi naše zásadní hodnoty, ale stejně důležitá je pro nás tvrdá práce a zodpovědnost.

 

Jak vypadá váš klasický pracovní den?

Každý den s našimi klienty komunikuji ohledně toho, co pro ně můžeme dále udělat, jak jim pomoci v jejich businessu díky naší aplikaci Spinoco. Vedle toho hledám další cesty oslovování nových i stávajících klientů.

Podílím se pak i na realizaci projektů. Jde mi o to, aby byl klient spokojený už v momentě, kdy s ním ladíme například nasazení aplikace do jeho firmy. Od prvního momentu pracuji na tom, abychom s klientem vybudovali pevný vztah založený na důvěře a dobře vykonané práci.

Můj den je tedy hodně o schůzkách a komunikaci s klienty. Průběžně se pak koordinuji s týmem nad dalšími kroky.

 

Máte nějaké sny, cíle, které byste si rád splnil?

Těším se na to, jak Spinoco bude leaderem v oblasti firemní komunikace a posuneme ji společně na vyšší úroveň.

Cíl je, aby Spinoco mohl používat kdokoliv a odkudkoliv na světě a rozjet okamžitě svůj projekt nebo firmu bez ohledu na to, jak velký tým nebo technické prostředí má.

Vidím Spinoco jako globální produkt, který sjednocuje komunikaci po celém světě a pomáhá k tomu, aby každý požadavek klienta, ať už jde jakýmkoliv komunikačním kanálem, byl včas a kvalitně vyřešen.

 

Jaké máte koníčky? A jak zvládáte skloubit práci a volný čas?

Založil jsem s kamarády organizaci Stop Zevling foundation a to je můj koníček.

Pořádáme náš vlastní festival a další různé sportovně kulturní akce s důrazem na děti a mladé lidi, aby v sobě probudili aktivitu a rozvíjeli se a pomohli tak v růstu okolního prostředí, v němž žijí.

Vše řeším přes Spinoco, takže mohu odkudkoliv a kdykoliv udělat, co je třeba. 

Spinoco využíváme i pro tyto účely, takže díky němu můžete chodit do práce a vedle toho organizovat třeba festival pro několik tisíc lidí.

Pak je tu rodina a čerstvě narozená dcerka Sofie a to je nejvíc.