Brasty.cz: “Hlavně neztrácejte víru“


E-shop Brasty.cz se zaměřuje na produkty, o které bude vždycky zájem - hodinky, parfémy, kosmetiku a kabelky. Zajímá vás, proč byste měli nakupovat zrovna u nich? Nebo proč byste měli chtít u nich dokonce pracovat? Jejich plány jsou totiž veliké! O směřování firmy a dalších tématech jsme si popovídali s Robertem Šimkem, ředitelem společnosti.

 

Čemu se Brasty.cz věnuje?

Provozujeme a neustále zdokonalujeme internetový obchod se značkovými hodinkami, parfémy, kabelkami a vlasovou kosmetikou. Svým zákazníkům se snažíme nabídnout ty nejlepší ceny, ale i nadstandardní výhody, které v jiných e-shopech nezískají (např. dvojnásobná garance vrácení/výměny nevyhovujícího zboží nebo doživotní možnost vrácení nenošených hodinek).

 

Jak jste přišli na nápad spustit e-shop s parfémy, kosmetikou, hodinkami a kabelkami?

Jde o sortiment, o který je a vždy bude zájem. Módní hodinky a osobitý parfém tvoří nepostradatelnou součást šatníku každého sebevědomého člověka – ženy se navíc ještě neobejdou bez slušivé kabelky a kvalitní péče o vlasy. To vše však v kamenných obchodech stojí poměrně dost peněz. Díky našemu výlučně internetovému obchodu si můžeme dovolit nabídnout svým zákazníkům o mnoho vstřícnější ceny za zboží stejné kvality.

 

Kdo jsou vaši zákazníci?

Naše zákazníky tvoří muži i ženy (zhruba „půl na půl“) od 25 let výše. Mladší ročníky většinou ještě nejsou dostatečně finančně zabezpečení, aby si mohli sami pořizovat značkové hodinky nebo parfém, proto jejich objednávky tvoří minimální část prodeje.

 

Čím se nejvíce lišíte od konkurence? Máte i nějaký exkluzivní sortiment, který v jiném e-shopu neseženeme?

Nabízíme tu nejširší nabídku zboží za nejlepší ceny. Pro své zákazníky navíc neustále rozšiřujeme paletu výhod, které v jiných internetových obchodech běžně nenajdou (např. 30denní možnost vrácení/výměny nepoužitého zboží nebo doživotní pozáruční servis u všech hodinek). A co u nás seženete exkluzivně? Tzv. odstřiky – 10ml flakónky s rozprašovačem – které nabízíme téměř u všech vůní v nabídce. Ty se u nás těší velké oblibě, ať už v případech, kdy si kupující není jistý správností zvoleného parfému, nebo pro jejich praktickou velikost si je také ženy rády pořizují do kabelky.

 

Funguje Brasty.cz pouze v České republice, nebo na vás můžeme narazit i jinde?

I jinde. Náš e-shop úspěšně zásobuje módními doplňky a kvalitní kosmetikou celkem 7 zemí Evropy. Příští rok se navíc chystáme rozšířit naše pole působnosti o další státy.

 

Co plánujete do budoucna?

Jak jsem již nastínil v předchozí otázce, v příštím roce se chystáme prorazit i do dalších evropských zemí. Současně plánujeme rozšíření našeho portfolia např. o kontaktní čočky nebo šperky. S oběma výše zmíněnými plány samozřejmě souvisí i potřeba obohatit náš tým o nové členy, kteří nám pomohou vzrůst.

 

Jak vypadá váš tým? Koho aktuálně hledáte?

Náš kolektiv se skládá především z mladých lidí (většina ještě nepřekročila hranici 35 let). Vzhledem k provozu dílčích e-shopů v jiných evropských zemích, mezi námi najdete i kolegy ze Slovenska, Německa, Polska nebo Rumunska. Momentálně sháníme posily v oblasti online marketingu, logistiky, nákupu nebo komunikace se zákazníky. Přivítáme každou dobrou duši s upřímným zájmem o práci, ne jen o místo…

 

Proč by si uchazeči o práci měli vybrat právě vaši firmu?

Protože tak získají stabilní zaměstnání v centru Olomouce, v dynamicky se rozvíjející firmě působící na trhu již přes 7 let. Dále se tak stanou součástí pohodového mladého kolektivu, jehož schopnosti rádi podporujeme jak formou individuálních školení (závisejících na touze každého zaměstnance po sebezdokonalování), tak i řadou firemních benefitů. 

 

Kde čerpáte inspiraci a energii pro další práci?

Možná se to zdá jako klišé, ale největší inspirací nám jsou spokojené ohlasy našich zákazníků, z nichž značná část u nás díky předchozím kladným zkušenostem nakupuje pravidelně.

 

Co je podle vašeho názoru to nejtěžší, pokud chceme vybudovat úspěšný e-shop?

Hlavně neztrácet víru. I když ze začátku nejde vše rychle a podle představ (asi jako většině podnikatelských záměrů), majitel nikdy nesmí zapochybovat o svých schopnostech. Musí věřit své vizi a nesmí se bát do ní pořádně investovat.
I přes celosvětový trend prezentovat každý projekt jako „od začátku do konce stoprocentně týmová práce“, upřímně, za každým e-shopem stojí hlavně majitel – otec myšlenky. Ten většinou přijde s myšlenkou na jeho zrod a musí být neustále tím hlavním hnacím motorem týmu, který pomůže onu vizi zrealizovat.

 

Máte pro naše čtenáře nějaký vzkaz nebo tip? :-)

Neváhejte a přijďte pracovat do Brasty.cz! Těšíme se na každého, kdo dodá naší práci nový rozměr.