BIBLOO: Svět plný módy nabitý top značkami


Posláním e-shopu BIBLOO je přinášet svým zákazníkům širokou nabídku trendy oblečení, ze kterého si vybere každý, kdo chce jít s dobou. Svou činnost vedou tak, aby brzy razili směr tuzemské módní e-commerce scéně. O tom a mnohém dalším jsme si popovídali s Petrem Liesnerem, jednatelem společnosti.

Co BIBLOO dělá?
BIBLOO je online obchod, který přináší do šatníků prémiovou módu a vybrané kolekce od více než 100 etablovaných světových značek. Dnes oblékáme módní nadšence ve 32 zemích a přinášíme profesionální služby a značky jako Furla, LOVE Moschino, Coccinelle a další.

Proč jste rozjeli BIBLOO?
Protože oblast e-commerce má velký potenciál a stejně jako módní kolekce i online prostředí se s každou sezónou mění, vyvíjí a přizpůsobuje době. Chceme našim zákazníkům poskytnou širokou škálu značek a zároveň pro ně v módních metropolích vybírat takové kousky, které jen tak někde neseženou. Díky tomu, že se na našem webu objevuje nové zboží každý den, vytváříme online šatník, který nebude nikdy out.

Co je Vaše inspirace?
Jsme to my. A i když sledujeme, co se děje kolem nás a v jiných e-shopech, skutečnou inspirací jsou ti, kteří u nás pracují. Tvoříme BIBLOO po svém. Kreativně, kvalitně a tak, abychom jednou mohli být sami inspirací pro jiné firmy či startupy. 

Co považujete za největší úspěch BIBLOO?
Podařilo se nám velmi rychle expandovat na další trhy a ukázat, že i když jsme projekt e-commerce, dokážeme tvořit módu i offline. Vytváříme ve spolupráci s předními osobnostmi českého módního průmyslu limitované kolekce, pracujeme na vlastním magazínu a otevřeli jsme BIBLOO CONCEPT STORE. Místo, kde spojujeme módu s designem, a to přímo v centru Prahy.

Jaké jsou vaše plány do budoucna?
I nadále expandovat do nových zemí, a přesto udržovat lokalizované a profesionální služby pro všechny naše zákazníky. Kromě servisu a procesu objednávání to znamená i neustálé doplňování nového zboží a značek, o které mají naši milovníci módy zájem.

Jaké typy lidí hledáte do svého týmu?
Měl by to být člověk nadšený pro svůj obor, který si nechce svou pracovní dobu “jen odsedět”, ale vložit do ní kus sebe, svou tvůrčí osobnost a chce posouvat věci vpřed. Protože online svět je práce s rychlostí, nesmí mu chybět odolnost vůči stresu a každý nový úkol musí být připravený brát jako výzvu, na které se toho může hodně naučit a vyzkoušet.

Proč bych měl/a chtít pracovat právě u vás?
Protože spojujeme tým kreativních lidí, necháváme je dělat svou práci a díky tomu rosteme. Nabízíme možnost se realizovat napříč všemi odděleními a přicházet s novými nápady. Nesmíme opomenout ani náš open space v industriálním prostředí bývalé továrny a kolegy v něm, se kterými se rádi potkáte nejen u pracovního stolu. 

V čem jste jiní než konkurence?
Kromě nejnovějších kolekcí pro své zákazníky také nakupujeme limitované a ikonické kousky, které jsou na našem trhu hůře sehnatelné. Nejsme e-shop, který módu jen přeprodává. Módní domy nám často samy nabízí spolupráci, protože v nás vidí tým, který rozumí módě, má pro ni cit a svým servisem vybočuje z šedi e-commerce. Kvalitu služeb lze vyvodit i z vysokého počtu našich spokojených zákazníků.

Co je pro vás při budování startupu nejdůležitější?
Aby lidé, kteří za startupem stojí, měli svou práci jako koníček, aby se do ní těšili, dokázali se přizpůsobovat rychle se měnícímu způsobu práce a chtěli posouvat vývoj firmy vpřed.

Jak vypadá pracovní den v BIBLOO?
Pokaždé jinak. Je nestereotypní, pestrý, někdy stresující, převážně zábavný, plný módy, nejnovějších kolekcí, velkých značek, spokojených zákazníků a lidí, kteří rozvíjí BIBLOO i sebe. Vždy ale odstartuje ráno s kolegy v kuchyňce u našeho kávovaru.

Nějaké další tipy / doporučení / vzkaz?
Pokud vidíte smysl v tom, co děláme, pojďte to k nám zkusit! Získáte tak možnost podílet na projektu, který nemusí být jen prací, ale hlavně činností, která vás bude bavit.